natthhaliee

Alla inlägg under november 2009

Av Nathalie - 30 november 2009 19:49

Hejj igen ! :)

Jag sa ju att jag nog skulle blogga idag igen :)

Jag var alldrig med Megan förut :( Villket var väldigt tråkigt ..

Jag visste inte hur jag skulle komma dit, ingen kunde köra mig ,, och jag ville ju inte gå för det är jue kolsvart ute redan vid 4.. :S  plus att jag fortfarande har ont i mitt huvud ,, (måste vara för att det regnar ute :P)

Jag skulle till gymmet idag med men så blev det inte heller jag frågade megan om hon ville åka med dit men hon visste inte och sen så orkade jag inte längre .. ;P

Så nu så ska pappa och Robin snart upp till gymmet och jag ska stanna hemma ensam :S usch jag hatar att vara ensam hemma ,,men ´jag har inget val?

Jag måste jue kollla på Ullared "serien" ,, vad tkr ni om Ullared serien ;, kollar ni på den?? ;)


Dagens låt : Lovegame -Lady gaga,,, :)


KKysshh // Nathaliee <3    

Av Nathalie - 30 november 2009 16:09

Hejj:)

Idag var det ju NO prov och jag tkr att det gick rätt så bra faktiskt :) Några enstaka frågor jag inte fattade elr inte kunde :/


Men iaf idag på so:n  så kollade vi på två "filmer" elr den första var typ en kort fakta film om något vulkan utbrott som hade hänt på 2000 talet rätt så nyss då

Den var bara i en kvart, sen kollade vi på en annan film som var 1och en halvtimmer lång,, först så tänkte jag men vad fannn är det här för film :P

Men den var faktiskt riktigt bra :) kom inte ihåg vad den hette ,,men det är la inte ni intresserade av? :P


Snart ska jag kanske gå till Megan :) <33 fast jag får se om jag orkar jag har jätte ont i huvudet:/   


Det var la allt ifrån mig idag :) // Eran Nathalie :) <3   

Får se om det kommer något mera inlägg idag :)

Av Nathalie - 29 november 2009 15:47

Hejjhejj :) Idag vaknade jag vid 12 ungerfär,, rätt tråkigt att sova så längre,,men men sånt är livet :P

Men söndagar brukar man la sova rätt så länge elr? , hur länge brukar ni sova på söndagar? :P

Igår var det Liseberg med bästaste Lollo :) <33 det var jätte kul och mysigt eftersom det är jul på liseberg nu ;)

Imon är det skola och NO prov -.- Jag orkaar inte och på onsdag tror jag att vi skulle ha svenska prov  -.-  På tisdag börjar jag i Spanskan :) Jag stog inte ut med Tyskan :P Och sen har jag mera vänner på Spanskan :) <33, Pusshejjj <33

Ajjusst det jag får inte glömma att säga villken dagens låt är : Bad romance - Lady Gaga <3   // Eran Nathalie :) <33


PS.. idahh är det första advent :)

Tidigare månad - Senare månad

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards