natthhaliee

Alla inlägg under mars 2010

Av Nathalie - 31 mars 2010 19:01

Hejj ^^

Förlåt för väldigt dålig uppdatering , har inte haft lust att blogga ,;P ,

De dära bilderna på mina kläder som jag köpte i Måndags, orkar jag inte tyvärr lägga ut idag iaf, kanske ngn annan dag. :)


Lollo hängde med mig hem idag efter skolan ^^ , vi gjorde inte så mkt, satt lite vid datan och så ;)

9 ikväll ska jag kolla på Andra Avenyn :D Värsta spännande just nu ;)

Ha det bra // Nathalie :D

Av Nathalie - 29 mars 2010 20:12

Hejj :)
Kom nyss hem ifrån allum med mamma :), köpte en massa kläder ! , elr aa typ fem tröjjor ?

Men jag hinner nog inte lägga ut bilder på de idag, för om en timme ungefär så ska jag kolla på hollywood fruar ^^  och nu måste jag göra min engelska läxa som är tills imorgon !  Så bilderna kommer nog imorgon :)

// Nathalie   

Av Nathalie - 27 mars 2010 20:15

hejj :)

Förlåt att det har dröjjt så med bilderna , men jag har inte orkat lägga ut de, men här kommer bilderna på vad jag fick idag ;)


Spansk ordbok, eftersom jag går i spanska, så kan det vara bra att ha hemma :P

  Avsminknings-servetter och Make up svampar elr vad det nu heter x)   Det var allt , fick ju inte så mkt , men jag har ju redan fått min mobil också :D


// Nathalie   

Av Nathalie - 27 mars 2010 11:21

Hejjsann :D

Fyller 14 år idag ! :) , har inte fått några presenter än , får de lite senare idag !, och då lägger jag ut bilder på det jag får !,  men det blir inte nog så mkt eftersom jag redan har fått min mobil :D

Ha en fortsatt bra dag !   

Jag tänkte köra "månadens" hiss&diss !


Hiss ^^


1.Fick min nya mobil ;)


2.Min födelsedag ^^


3. Snön har börjat åka bort :D


Diss!


1.Tråkigt väder.


Kommer inte på ngt mera ;)


//Nathalie   

Av Nathalie - 26 mars 2010 19:47

Hej :)

Ska kolla på Let`s Dance nu ! , Final ,hoppas att Mattias vinner , men tyvärr blir det nog inte så :/ 

Ha en trevlig fredagskväll !

// Nathalie :D

Av Nathalie - 25 mars 2010 16:29

Hejj    '

Har inte så mkt att skriva om, men ska snart iaf på dansen ! Det blir vel sådär kul :P

Det kanske kommer att bli lite dålig uppdatering nu?  Men håll utkik ändå , för det kommer ! ;)

// Nathalie    

Av Nathalie - 25 mars 2010 09:06

Hejj :)
 Nu sitter jag i skolan och har svenska, ska snart åka skridskor med klassen :/ inte så kul . Har inte åkt på jättelänge ,

Hejjdåå :D // Nathalie   

Av Nathalie - 23 mars 2010 17:20

Hejj :),

Har fått lite tips om att jag kan lägga ut lite andra roliga saker här på bloggen ;P, så jag ska försöka hitta på något roligt :) , men jag kan kanske lägga ut  och skriva om vad jag använder för smink , och så ;)? vad tycker ni?

Jag har ju redan månadens hiss och diss?, men jag kanske kan ändra det till veckans hiss och diss?, så blir det lite roligare ;P Kommentera , vad ni vill att jag ska ha?

Men ni får iaf dagens outfit  :)

Tröjja/Tunika?-Gina Tricot

Tights-Gina Tricot

Vitt linne under-Gina tricot :P

// Nathalie :D

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards