natthhaliee

Alla inlägg under februari 2010

Av Nathalie - 28 februari 2010 16:09

Hejjj ! :D

Kom rätt så nyss hem ifrån Allum ,  hittade en väska och ögonskugga :)

Så jag lägga upp bilder på de här nedan för :)


Imon är det skola igen :/ , och vi går till halv 4 :/ ....


   Ögonskugga ifrån HM , 39.50   Väska ifrån Åhlens , 345 :- , jag vet , rätt så dyrt för den väskan , men jag behövde verkligen en ny väska ! Hoppas bara att jag inte har köpt en tantväska nu :P   Här få ni en till bild, kanske inte så rolig , men jag blev väldigt nöjd med den bilden :)

// Nathalie :)

Ps. glöm inte att checka in min kompis blogg , www.lovissaofsweden.bloggplatsen.se

Av Nathalie - 28 februari 2010 10:56

Hejj :))

Vaknade för en halvtimme sedan ungerfär, och nu har jag sminkat mig och klätt på mig :)) , ska snart ringa Lovisa, och kolla med henne om vi skulle till Allum idag :D,

Aaa jag bloggar mera senare idag , och då får ni också se vad jag har köpt , (om jag har köpt ngt :P )

Vad ska alla andra göra idag? , Kommentera :)

// Nathalie   

Av Nathalie - 27 februari 2010 19:06

Hejjsann :D

Var på gymmet idah men Lovisa :) ,det var sån dära "öppet hus" elr vad det nu heter , där .

Iaf först så gymmade vi, och sen så skulle vi gå och prova på ngt som liknade bodyjam, men när vi kom dit så märkte vi att det bara var typ tanter som skulle göra det , så vi sket i det :P , men sen så fortsatte vi att gymma lite :)


Sen så hängde hon med mig hem , och vi tog tåget till lerum och skulle köpa lite godis och kanske hyra lite filmer :) Jag hyrde två filmer och lollo tre, fast hon skulle kolla på de hemma sen :) Jag hyrde iaf Sommar med Göran , och ngn som hette zombieland :)  Så det blir både komedi och lite thriller :P Men jag tror inte att den Zombieland är så läskig :)


Här kommer bilder på det :P

  Ha en trevlig lördagskväll :D // Nathalie   

Av Nathalie - 27 februari 2010 11:04

Hejjsann :)

Vaknade nyss ! ,  vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske ska till gymmet, får se ? , annars behöver jag städa lite på mitt rum ,så det får jag la göra då  :P

I kväll är det melodifestivalen ,men jag orkar nog inte kolla på det :P , det är ändå inga bra som är med ikväll, jag tkr att de mesta som har varit med var rätt så dåliga ,utan några. Ngn som håller med ?


Lets dance var ju igår,  så himla skönt att den dära tanten åkte ut :P Har aldrig tyckt om henne.

Nästa vecka så ska Willy åka ut ! :P


Jag bjuder på lite musik !

I hate that i love you - Rihanna ,ft. Ne-Yo


You belong with me- Taylor Swift


Empire State of Mind- Jay-Z , Alicia Keys


Ha en bra Lördag :) // Nathalie   

Av Nathalie - 26 februari 2010 15:28

Glömde dagens låt :P

Här kommer den iaf :D


Fireflies- Owl City


// Nathalie :D

Av Nathalie - 26 februari 2010 14:21

Hejj :)

Kom nyss hem ifrån skolan ! Jag har inte mått dåligt ngt iskolan , :) :P

Men vi skulle typ göra en broshyr(stavning) om miljön. Och man fick olika punkter om vad man skulle skriva om, det var la sådär kul , jag var iaf med Lovisa :)

Till mat idag i skolan var det kalopps med potatis, usch för det , tycker verkligen inte om det , men det fanns inte ngt annat att välja på !


Äntligen är det helg, fast jag har ju inte varit så mkt i skolan , för jag har ju varit sjuk, men ändå , jag är ju friskt nu , och man är ledig ändå :P


Nu ska jag nog gå och äta ngt :)

Ha en trevlig fredag :) // Nathalie :D

Av Nathalie - 26 februari 2010 08:04

Hejj :)

Ska gå till skolan idag :)

Vi ska redovisa ngn inom miljön idag ! , tråkkigt men jag kan ju inte vara hemma för det :P

Men jag måste gå nu , det blev ett riktigt kort inlägg idag :) // Nathalie     

Av Nathalie - 25 februari 2010 13:15

Hejj !!

Igår sa jag ju att jag nog skulle till skolan idag ändå , för jag mådde rätt så bra igår ! Vaknade nu på morgonen kl. 7 och skulle till skolan , men det blev då inte så , jag hade ont i halsen och hade jätte ont i huvudet !, nu vill jag till skolan ! jag saknar alla :) Jag får hoppas att jag kan gå imon då :D, och sen så missar jag då dansen idag :/ , men det gör nog ändå inget om jag missar en gång? :)


Det snöar bara mer och mer här hemma hos mig, jättestora snöflingor ..,

Nu vill jag ha sommar :)   

Det hära inlägget var onödigt? :P


Men ni får ha det så bra :) // Nathalie   

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards