natthhaliee

Alla inlägg under december 2009

Av Nathalie - 31 december 2009 19:12

Hejj :)

För ungerfär en timme sedan så kom jag hem ifrån lerum jag var i aspen och kollade på fyverkerierna(stavning) med min familj, det var jättefint men det var bara i tio min som det hållde på :)

Här kommer iaf lite bilder :)

Jag lägger självklart upp mera bilder sen :)

Nu är det ungerfär bara 5 timmar kvar av 2009 :) <3



      // Nathalie :)

Av Nathalie - 31 december 2009 14:29

Hejj :))

Idag är det nyårsafton ,, 2009 har gått så himla snabbt tkr jag :)

Och nu blir det ju 2010 jag tkr det kommer kännas konstigt liksom typ att skria 01-01-10 :P

Men jag kommer nog inte hinna skriva så mkt idag, men jag kommer ju såklart ta en massa fina kort på allt :)

Så jag får se om jag orkar lägga in alla bilderna ikväll elr imon !

Hur ska ni fira idag? Jag ska fira med familjen och sen så kommer mamma och pappas kompisar, så det blir la helt okejj, jag kan ju alltid vara med min storebror x).

Jag sa ju att jag skulle ladda upp en massa med bilder ifrån i tisdags när jag var hemma hos lollo :) Men jag hittade inga bra elr fina bilder därifrån så det blir nog tyvärr inga bilder därifrån:P

Men jag lovar att det kommer bilder ifrån idag :P

Men nu så ska jag städa mera på mitt rum och sen så måste jag städa på mitt sminkbord :P  Men jag önskar er en trevlig kväll och njut nu av de sista timmarna av 2009 :) Och såklart av alla fina fyverkerier(stavning)

Gott nytt år! // Nathalie    

Av Nathalie - 29 december 2009 19:32

Hejj :)

Nu har jag gjort en ny design, den blev inte så jätte bra ,men det får duga :P <3

Pusshejj / Nathhaliee :)   

Av Nathalie - 29 december 2009 15:57

Hejjhejj :)

Nu är jag hemma hos Lovisa  :)

Vi har inte gjort så mkt , försökt att koppla in min bärbara dator i hennes nätvärk,, men det går inte :/ Så jag lånar hennes syrras dator nu :)

Sen så har vi varit ute och tagit lite kort i snön :)

Lägger nog in lite bilder sen när jag har kommit hem :)

Imorse när jag vaknade så snöade det jätte mkt ,,:)

Och här hemma hos Lovisa ,, så är det mkt mera snö än hemma hos mig,, tror det iaf x)

Ni får se bilderna senare idag ,, :)

Så länge så får ni ha en underbar fortsatt trevlig eftermiddad :) <3

// Nathalie :)  

Av Nathalie - 28 december 2009 14:44

Hejjhejj :)

Idah har jag varit med min mamma på hennes jobbb, jag gick upp halv 6 ,,:S Det var jätte jobbig :P Sen när vi satt i Stenkullen och väntade på pendeln så började jag få ont i magen och sen helt plötsligt var jag svimfärdig :S Jag såg ingenting ,, allt blev helt svart och det brusade bara en massa i öronen, :S Men jag svimmade aldrig :)

Tåget vi skulle åka med var ett regina tåg, så det gick rätt så snabbt att åka med det !

Jag sovde nästan hela vägen :P

Vi skulle upp till strömsda(stavning) så det tog 2 och en halv timme att åka dit,, på vägen hem så kändes det som att det tog längre tid att åka,  och jag mådde illa :/

Men nu ska jag inte snacka mera om det !

Här har ni en bild som jag tog på vägen , det var en massa snö överallt , det var la typ 10 cm ? Bilden är inte så bra!

Detta kanske inte är så interssant ? ;)

  Men Pusshejj // Nathalie <3

Av Nathalie - 26 december 2009 20:21

Hejj :)

Idag har jag varit med Lovisa i Allum :)

Det var jätte mkt folk där eftersom det nu är mellandagsrea,,

Jag köpte bara en nessesär(stavning) ,,en rosa :)

Jag trodde verkligen att det skulle vara mera kläder på rea, 

 

Nu har jag fått iordning min bärbara dator :) Så jag kommer nog använda den mest nu :D

Jag tänker skriva vad jag fick i julklapp :)

 

Ett vitt linne

Kamera :)

Trisslott :P

Tomteskumm

Pennor

Sminkborttagningsmedel(servetter)

Showergel

Ficklampa :P

4 Korgar som jag kan lägga mitt smink i, som jag ska ha på mitt sminkbord :P

Pyssel

Strumpor

Mascara(The colossal Volume Express)

Eyeliner(svart)

Christina Aguilera Parfym

Lavendel (Luxury Talcum Powder)

Hårborste

Toffsar

Hårspray

Clearasil stayclear

True Match Minerals(puder,brunkräm)

Dream Matte Mousse(brunkräm)

Ansiktskräm

Fotohörn

Paraply

 :) Kameran var bästa julklappen  :D <3

Här kommer en bild på den :)

Den ser inte ut att vara så rosa, men färgen heter iaf pink ,, ;)

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Nathalie - 24 december 2009 22:59

Hejjj ;) Och God Jul :)

Förlåt för att jag inte har bloggat förän nu,, men jag vaknade imorse vid 10 typ sen gick jag upp och gjorde iordning (stavning) mig.

Sen så åkte vi till våra kusiner :) Först så fick vi göra vad vi ville,,sen efter typ en timme så skulle vi äta,, jag var jätte hungrig,, eftersom jag inte typ hade ätit frukost, :P

Sen så skulle vi kolla på kalle anka,, men alla ville typ kolla på anna anka, :P

Nää ,, men vi kollade på kalle anka,, men jag tröttnade efter typ en tio minuter,, inte konstigt ,, jag har ju typ kollat på det varje jul i 13 år?

Men nu ska jag berätta vad jag fick idag :)

Kläder,,smink,,krämer,,och en massa mera,, men det bästa var nog en egen ROSA kamera ;) <33 elrr aa den kanske inte är jätte rosa :P

Blev jätte glad :)

Jag kanske lägger upp en bild på den sen ,, jag får la ta ett kort på den med min gammla störigaa kamera ;)

 

Pusshejj :) <3 // Nathalie,, och glöm inte att ha en bra och trevlig kväll ,,:)

 

Av Nathalie - 23 december 2009 18:19

Hejj ;) Och God Jul :)

Idag har jag varit hemma ,, äntligen klar med allt julstök :P

Jag har gjort julgodis, och varit ute i snön och byggt en snögubbe x)

Den blev inte så bra ,, men snögubbar blir la aldrig perfekta?

Imon är det Julaftonn :D Längtar ! :P

Vi ska vara hos mina kusiner som jag redan har sagt ?

Asså jag känneer att jag inte har ngt intressant att skiva om ,, nu på lovet?

Jag kan inte skriva om skolan vad jag har gjort där liksom, ,inte för att jag längtar efter skolan då direk,, men jag har typ inte gjort ngt nu den hära första veckan , men jag ska nog komma på ngt roligt att göra som jag kan skriva om ;)

Jag ska nog iaf vara med Lollo :) <3


Ni får en bild på allt Julgodis jag gjorde idag :)

  

Nu ska jag gå och sätta på mig lösnaglarna som jag ska ha på mig imon :) <3

 Pusshejj :) / Nathalie   

GOD JUL!

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards