natthhaliee

Alla inlägg under december 2009

Av Nathalie - 6 december 2009 20:19

Nu kom jag precis hem ifrån Gymmet :P

Jag gick i 10 min på rullbandet och 10 min så cyklade jag ! Rätt nöjd?

Förut så åkte jag med Mamma och Pappa till rusta och sen så åkte vi till Allum :)

Köpte inget ,,kollade mest på julklappar :D

Imon är det då skola igen :/ Och på Fredag så ska jag ha omprov i Matte :/

Sen 21.00 på tv4 Film så ska jag kolla på en film som heter Klappjakten och som håller på tills 22.30 så då efter det så lägger jag mig :)

Förut så skrev jag ju att det är Andra Advent jag tänkte att jag skulle ladda upp en bild :)

Hahaha! :P


  


Pussshejj :) <33 / Nathaliee   

Av Nathalie - 6 december 2009 12:14

18 dagar kvar till Julafton :D

Idag är det söndag ,jag ska inte göra ngt speciellt?

Kanske åka till Allum? Vet inte?

Men isåfall har jag ingen att åka dit med,,nån som vill? :)

Men imon är det skola igen då! :/

Igår så skrev jag ju att det var mellanrum i de flästa orden i mitt inlägg ,,men sen så märkte jag att det bara var det när jag skrev inlägget ,, :p

Jag kommer inte på något mera att skriva om just nu men bloggar sen igen om jag kommer på ngt :D <33


Dagens låt : Michael Jackson- Man in the Mirror

Här kan ni lyssna :)

http://www.youtube.com/watch?v=l9lq8oaK5Mw&feature=related



Av Nathalie - 5 december 2009 16:13

Nu är jag hemma igen ifrån dansuppvisingen det gick helt okejj ,, men jag känner inte för att skriva idag :/ Som ni ser så blir det mellanrum i de flesta orden här ! ? Jag vet inte vrf ? :O

Men eftersom det inte blir så långt inlägg idag så får ni några bilder :D

  

Rosen som jag fick av sportcentrum(alla får en ) bilden blev suddig jag vet :P

 

Och här är krukan+blomman jag fick av mamma och pappa <33

  

 

Och sen så vill jag bara passa på att lägga upp en bild på mina små sötnowwzzar <33      De ligger och halvsover typ <33

 

Pusshejj // Nathalie <33    

Av Nathalie - 5 december 2009 09:35

Idag är det dansuppvisning i dergården :) Jag går ju och dansar i sportcentrum , för de som inte vet ...!

Men jag kan typ ingenting av dansen och jag,lollo och megan ska stå längst fram typ hela dansen :S Megan kan den jätte bra <3 Men jag kan den absolut inte jag kommer att göra bort mig ?  Lollo säger att hon inte kan den ,,men det kan hon ? :P <33 Det är la bara jag som inte kan den? :P

Men iaf jag är värsta stolt att jag gick upp 9 då för jag brukar alltid sova till 12 på lördagar :/... Och då känns det som att jag har missat hela dan..

Men iaf jah bloggar senare och skriver om hur det gick :D <33


Pussshejjj <33  /Nathalie   

Av Nathalie - 4 december 2009 19:44

Hejj:)

Idag i skolan var det ganska kul faktiskt :) Vi hade språk,svenska,slöjd och elevensval :D  Hahaha på slöjden så skulle jag sy ett par tumvantar(svavning) jag hade inget att göra så jag bara började klippa och sy en vante utan några "ritningar" ,, så den blev helt puckad x) den blev as smal ,vid handleden :P

Men iaf sen på elevensval så skulle vi som inte klarade svenska provet som vi gjorde igår ,, få göra typ om det ,,, men så blev det inte .. ! :)

 

 

Efter skolan hängde jag med Ida hem :D <33 Det var jättekul ! HAHAHA hennes hund carro är så sööötttt jag ville hela tiden gå och klappa henne :P Värsta stora nallebjörnen <33 Asssåå världens sötaste hund :)   

Vi gick ner och kollade på Julbelysningar  x) Nere i den dära ladan typ :P

När vi gick dit så tog vi en genväg igenom skogen ,, vi såg helt plötsligt en tant som typ stog och kollade bara rakt ut i luften?? Vi blev as skrajja och typ bah:: shhhh shhh! x) Så hon inte skulle märka oss,,men sen så såg vi att hon hade med sig typ sin man elr ngt? x)

 

Nu är jag hemma :) Och har precis ätit Kebabrulle   .

Och om 3 min ska jag kolla på Idol :) Calle ska åka ut idahh !!! :)

 

Men pusshejj ¨måste dra nu innan det börjar :) <33

Mångabamsekramarochpussar // Nathalie <3

Av Nathalie - 3 december 2009 19:35

Hejj :)

 

Idag i skolan så hade vi då svenska prov ,:/ det gick la sådär....

Jag tror inte att jag kommer att få godkänt? men man vet alldrig :D

Men sen så fick jag iaf  46 av 53 på religions provet :D Så det är jag iaf rätt så nöjd med !

Sista lektionen idag hade vi Engelska och vi hade läxförhör,, det var inte alls svårt, man skulle typ vara en och en och sen så skulle en typ läsa ur textbook och den andra skulle typ skriva frågor som tillhörde texten. Megan gjorde frågorna och jag läste texten :D

 

Efter skolan hängde jag med Megan hem :D vi gjorde inget speciellt,, sen så ringde mamma och frågde om jag och Megan ville hänga med till Allum så det gjorde vi x)

Jag köpte bara en julklapp till mamma ! <33

 

Förlåt för mitt tråkiga inlägg men jag hade typ inget att skriva om !

Dagens låt : Hot n Cold- Katy perry

 

Pussohejjjleverpastejj <33   /Nathaliee   

Av Nathalie - 2 december 2009 16:03

Halloojj <3


Idag i skolan hade vi en "ta igen dag" jag hade inget som jag behövde ta igen ,, så jag fick jobba med vad jag ville :D

Jag valde att jobba med engelska, matte,bild,svenska så det var la ganska bra !!

Imorse så var det 7minus ute så jag typ frös ihjäl :S  Men nu är det 4minus men ändå typ lika kallt :P

Imon har vi svenska prov , om de nordiska språken -.-

Det kommer nog inte att gå så bra :/ Så nu sitter jag och övar ihjäl mig och såklart bloggar :) <33

Efter skolan på Onsdagar så har vi en "tjejgrupp" där 7-9 i våran skola får gå på :)

Idag fick vi prova på att dansa typ någon konstig afrikadans -.- det var så himla tråkigt !! Jag typ gick och satte mig hela tiden med lollo och ida :D <33

Och då alltid kom malin elr lena och frågade vrf vi inte dansade och då var man tvungen att ljuga att man hade ont någon stans x) fast jag hade faktiskt riktigt ont imin fot :/


Men det var nog allt bloggar nog mera sen <<33 Pushhejj :)


// NATHALIE Puss <33   

Av Nathalie - 1 december 2009 17:28

Dagen har la varit sådär idag,, har haft ont i huvudet idag med,, fast inte så mkt som igår :D

Men det är nog för att vi slutar så sent som halv 4.

Men imon så slutar vi 2 :D

Jag fick jättedåligt på matteprovet som vi gjorde i onsdag och jag vill inte säga vad jag fick :P

Nu är jag med Lollo :D <3

Ska kanske till gymmet sen :)


Hahhaha nån som kollade på julkalendern idah?? :P

Den är riktigt töntig och tråkig -.-

Nog den sämsta julkalendern, fast den som var förra året var ännu värre när jag tänker efter.


Det var nog allt :) Pusshejj kanske kommer ett till inlägg sen <33

Dagens låt :Party in the U.S.A - Miley Cyrus :)


Pushhejj igenn <33 // Nathaliee  


PS. första December idahh :)  



Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards