natthhaliee

Alla inlägg under januari 2010

Av Nathalie - 30 januari 2010 17:32

Hejjsaaann :D

Jag har inget att göra , har gjort lite matte och städat lite till på mitt rum nu, !

Jag har tänkt att börja med att lägga ut visste du att... 

varje dag, ? , vet inte riktigt om det är intressant? Men ni kan la kommentera vad ni tycker ? ;P Här får ni ett exempel på visste du att... ! :)


Visste du att.....

Eiffeltornet byggdes 1889 inför världsutställningen i Paris för att fira hundraårsjubileet av franska revolutioner. Meningen var att tornet skulle rivas när världsutställningen var slut. Men eftersom att det saknades pengar till att riva det så fick det stå kvar. Och idag har mer än 230 miljoner människor varit uppe i tornet !


// Nathalie :D

Av Nathalie - 30 januari 2010 15:07

Hejj ! :)

Idag vaknade jag rätt så tidigt faktiskt :) , rätt glad över det , för annars så brukar jag typ sova till 1 på dan :P och då har man typ sovit bort hela dan -,-

Idag har jag iaf varit inne i stan och kollat på lite kläder , som jacka, och så  , men jag hittade inget ;( Jag behöver verkligen skor , för mina börjar bli lite utslitna , och jag har börjat tröttna lite på det !

Vad har ni gjort än så länge idag ?


Ikväll är det då final i Robinsson , fast jag har inte kollat så mkt på det , men det är alltid ändå rätt så kul att se på finaler ;P

Men nu måste jag öva på matten och so:n , men det kanske kommer ett litet inlägg senare idag?;P

// Nathalie :D


Av Nathalie - 29 januari 2010 19:02

Hejsann:D

Äntligen Fredag :D,Har längtat efter det hela veckan :P, vi gick till tio i två idag ,så jag och Lollo åkte till Allum :D, jag köpte bara en Tröjja på Gina :) Och lite godis, !

Idag hade vi då slöjd och jag håller då på med en sorts hylla, som jag trodde skulle bli klar idag , men nejj det blev det ju såklart inte ;P Våran Slöjd lärare hjälper ju aldrig en när man säger att man måste ha hjälp ,-.-, så man kom typ ingenstans !

Men om jag hade blivit klar idag så skulle jag ändå inte kunnat ta med mig den hem ,för jag kan ju liksom inte gå runt och bära på den i Allum :D

Så jag blir nog klar nästa vecka ;, ( Hoppas jagg :D ).

Det blir ingen bild på tröjjan ,inte idag iaf, jag orkar inte ta kort på den ;P


Jag tror att jag snart ska städa lite på mitt rum ;P , Jag måste ha blivit sjuk ;P , jag brukar hata att städa,  men det gör la alla ? , men nu är jag på städhumör ;)

Och på en Fredag, men jag har ändå inget att göra fram tills kl .20.00 för då kommer Let`s Dance :D

Tråkigt inlägg, men det får det vara idag , ! ;P

// Nathalie     


Av Nathalie - 28 januari 2010 15:55

Hejj :D , jag tänkte ha en liten frågestund här på bloggen :D,

Frågestunden börjar från och med idag , och håller på tills på Måndag :)

Så ni har över hela helgen att klura ut en fråga :D

Ni kan fråga vad ni vill, men jag svarar inte på personliga frågor :P

Ni kan tex fråga vilken skola jag går på, hur gammal jag är , har jag några syskon, vad heter de, och hur gammla, har jag några djur och en massa andra roliga frågor :D

Frågorna får ni se på Måndag antagligen ;P Elr på Tisdag får se om jag hinner !

// Nathalie   

Av Nathalie - 27 januari 2010 16:21

Sitter och övat lite inför matte provet som är om 2 veckor ;( , rätt trist , !

Lollo åkte hem nyss också ! :(

Onödigt inlägg jag vet ;P

 

Av Nathalie - 27 januari 2010 15:06

Hejj !

Jag orkar inte blogg så mkt nu ,så det får bli ett kort inlägg, så kommer det nog mera senare idag :)

Idag började vi tio över 8, och slutade tio i två :D

Så det var rätt skönt att få sluta lite tidigare än halv 4 liksom :D Som vi har fått göra i går och i Måndags -.-

Det har snöat jätte mkt hela dagen typ,och jag blir bara mer och mer trött på snö ;P

Nu vill jag ha sommar :P

Jag har funderat på att ha frågestund väldigt länge här på bloggen :)

Jag kanske startar den senare idag elr imon får se :D

Nu är jag iaf med Lollo :)  Och vi ska nog öva lite på matte snart ;)

Idag kommer Andra Avenyn :) 21.00 på Svt1 ;)


PS. Jag är med och tävlar om ett halsband ifrån www.bettiesgalleria.com

Och tävlingen pågår på www.fokis.se

Så håll tummarna för mig nu :D , ni kan själva gå in och tävla, gå bara in på www.fokis.se :)

Men hon avgör vinnaren på Fredag så ni får kommentera på hennes blogg rätt så snart, och man måste ha blogg för att kunna vara med ;P

Ha det bra , // Nathalie     


Av Nathalie - 26 januari 2010 18:39

Hejj !

Idag började vi skolan tio över 8 , och gick till halv fyra ;(

Men dagen har gått väldigt snabbt idag med, men när man väl kommer hem så har hela dagen gått, och man är väldigt trött !

I skolan idag så hade vi Engelska, NO, Idrott, SO och Språk. Jag var inte med på Idrotten för jag kände mig inte så bra, men det gick över lite till eftermiddagen

så jag hängde med pappa till gymmet, jag var väldigt trött , men jag var tvungen för jag hade inte gått på gymmet på ungerfär 5 dagar. 

Nu så har jag precis duschat(stavning) och snart så ska jag göra lite matte.

Och kanske öva lite för SO provet !

Det var la allt för idag, ha det så bra :) // Nathalie   

Av Nathalie - 25 januari 2010 15:52

Hejjj ! :)

Idag var det då skola igen , jag orkade verkligen inte gå till skolan imorse, men jag tvingade mig upp ;P , men ni kanske inte är så intresserade av det ? ;)

Iaf, så gick vi till 15.30 ;( , men dagen har ändå gått väldigt snabbt :)

Vi har bara haft NO,Matte,Engelska och Elevensval.  Men de lektionerna är ju dock då i en timme , :/ ., elr en och en halv timme.

I engelskan har vi börjat jobba om Fotboll, inte så roligt eftersom att jag inte tkr om det .. ;P

Och i No jobbar vi om tyngdkraft , det är inte heller så kul.

I matten är det rätt så kul ,för vi jobbar med ett kapitel som heter "Bråk", och det har alltid varit rätt så roligt tkr jag :)

På elevensval jobbade jag med matte, för jag vill verkligen klara av det provet som vi ska ha om 2 veckor.


Igår var jag ju i Ullared med Lollo :D , det var jätte kul, och jag handlade rätt så mkt !

Jag har tagit kort på det , och nu tänkte jag lägga upp bilderna på det. Dock kommer det inga bilder ifrån Ullared. Utan bara på allt jag köpte. ;P


Men först vill jag lägga upp dagens låt !  Waking up in Vegas -Katy Perry .

Jag lägger upp två andra bra låtar med henne också :D


Thinking of You

Hot n Cold


Kofta 129:-

Jeans- Tighs 119:-

TermoLeggins  49,95 :-

  Platt-tång 199 :-   Sminkborttagnings servetter 7,95 :-

halsband 29,95 :-

Adidas Parfym 34,95 :-

Mascara 39,95 :-

  Kex Choklad 8,95 :-

Extra x2, 6,95 st :-                                                   

 

Nattlinne 49,96 :-

Trosor 29,96 :-    Pennor 34,95 :-

Pennvässare 2,95 :-


Ha det bra :) // Nathalie :D


Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards