natthhaliee

Alla inlägg under januari 2010

Av Nathalie - 16 januari 2010 22:14

Hejj!

Nu är klockan 22.15 ;P Och jag är inte trött, !

Jag har inte kunnat blogga förän nu :P jag har haft andra saker att göra !

Idag var jag med Lovisa i Allum :D  Vi åkte med 11.49 tåget ! Och när vi hade gått av tåget så såg vi många fåglar ! De typ satt och vilade på marken ;P

De var så sötaaa! x) För det gick fram till oss , och typ ville ha mat ! De var så hungriga att de åt snö!! ;( Vi tyckte synd om de , men vi gick sen ,!

Sen så gick vi till HM och kollade lite och då hittade jag och Lovisa en tröjja !

Likadana fast i olika färger :) Och sen så köpte vi också lipbalsam ! Det kommer bilder sen ! :D Jag köpte även en film som heter Picture This ! Jag kollade klart på den rätt så nyss , och den var jätte bra ! :D

Men nu så sitter jag och kollar på Scary Movie 2 ;P  Finns typ inget annat att kolla på :/

Imorgon ska jag inte göra ngt speciellt ! Förutom att jag nog ska till gymmet med Lovisa :D  Det är gratis för vem som helst på Söndagar , det är bara att anmäla sig i kassan !  Fast man måste högst vara 16 för att gå dit utan ngn vuxen , men jag och lovisa ska nog gå med mamma elr pappa !


Här kommer bilderna :D


Filmen handlar om 18 åriga Mandy (ashley Tisdale) som blivit bjuden på årets fest  av skolans populäraste kille. Det finns bara ett problem : hon har utegångsförbjud !  Till slut går hennes pappa med på att hon pluggar hos några kompisar om han får kolla henne varje halvtimme via  videosamtal på mobilen. Nu måste Mandy och hennes vänner lura tekniken på många fanatsifulla sätt- så att de kan gå på festen utan att hennes pappa anar något!

(Denna film tipsar jag om x) )

99:- på Maxi ;P

 

Lipbalsam ifrån HM , 14.90 :-

 

Grå- Vit randig tröjja i från HM 99 :-

  Ha det bra ;) // Nathalie     

Av Nathalie - 15 januari 2010 16:37

Halllojjsan ! :)

Idag i skolan gick vi till två ! :) Och jag tycker att det gick väldigt snabbt !:)

Bara en massa roliga lektioner , utan språk då , ! ;P Idag orkar jag inte blogga så mkt ,så jag skriver bara lite, är väldigt trött ..! Men idag är det ju fredag , och då kommer Let`s Dance ,! Jag ska nog rösta på Mattias ! :) Vem brukar ni rösta på? ,Elr röstar ens de flesta? ;O Men iaf som ni nog ser så har jag ju skaffat en ny design! :)  Den blev inte jätte bra , men den duger så länge , tills jag fixar en snyggare ,! ;)

Idag har jag ingen dagens låt !

Men ni får nöja er med Let`s Dance ikväll, !

Pusshejj !! // Nathalie :)   

Av Nathalie - 14 januari 2010 17:38

Hejj! :)

Idag var det skola, jag tkr att denna vecka ha gått sjukt snabbt ! Imorgon är det redan Fredag :D Och då får jag äta Godis ! För er som inte visste så , ha jag nämligen godisförbjud på vardagar, fast fredag är la en vardag? Men för mig så är Fredag lilllördag! ;P Vad tkr ni? Tkr ni att fredag är helgdag elr om det är en vanlig vardag? :)

Men iaf idag i skolan började vi med Svenska i en timme ungerfär , och sen så var det idrott , och vi åkte pulka i dag med ! Rätt så kul är det la , men tillslut så blir det rätt så tråkigt ! Vi åkte ju i Tisdags med , så nu blir det nog ingen mera pulkaåkning för mig !

Efter idrotten så åt vi,! Men jag , Lovisa,Jossa, Lina och Megan gick och åt på grillen istället, det var länge sen jag åt där ! :)

Efter vi hade ätit så hade vi typ en halvtimme kvar av rasten ,och då gjorde vi inget speciellt , men sen så hade vi SO , och då började vi jobba om geografi(tror iaf det heter så ?) , i geografi så jobbar man om kartor och så, och vi skulle måla egna kartor, så som vi visste det såg ut , och sen så skulle vi jämnföra med den riktigt kartan , det var rätt så kul!

Sen sista lektionen så hade vi Matte , vi jobbar om bråk just nu , och det är rätt så kul , jag har alltid tyckt att bråk är lite små roligt ! :)

Men nu så måste jag gå och göra en läxa , !

 Men först så måste jag bara ladda upp en bra låt , och den blir dagens låt!


Take a Bow - Rihanna


// Nathalie ! :)

Av Nathalie - 12 januari 2010 17:06

HejjHejj!

 

Idag så var det skola igen ! Det var la helt okejj , rätt så roliga lektioner, på morgonen så hade vi Spanska först ! Det hade vi en timme ungerfär , eftersom språk inte är mitt favorit ämne så gick det väldigt segt tkr jag :/

Men det var en rätt rolig sak , läraren gick och skulle typ kolla en sak och det tog typ 5 min , och vi hade märkt innan att det gick runt en katt utanför , så när läraren gick så öppnade några fönstret in till klassrummet(marken är väldigt nära fönstret) så katten hoppade in i klassrummet :P och sprang runt där, jag tyckte väldigt synd om den, men jag var bara tvungen att klappa den ,! Men tillslut så var vi nästan tvungna att ta ut den, för då kom våran lärare :) Och sen så kunde det ju ha varit ngn som var allergisk mot katter  elr så!

Sen så hade vi idrott, vi gick till fårhagen för vi skulle åka "pulka" , jag åkte på en sån dära sjärtlapp ! :) Det var skit kul faktiskt, och det gick väldigt snabbt!

Sen har vi också haft "so" idag , men våran lärare var sjuk så vi hade svenska istället med en vikarie ! :)

Och sen det sista så hade vi halvklass, först hade jag NO , och sen Engelska, på No så skulle vi typ väga och så ,. Och på Engelskan så skulle vi jobba i workbook och sen så skulle vi typ måla en häst ,! Det var la sådär. Så jag är rätt så nöjd med dagen ändå ,! ? :)

 

Dagens låt : Revolver - Madonna

Jag hittade bara en liten snutt på låten :P

Inga andra var bra ! Så ni får nöja er med den hära :)

Den kommer igång efter en stund x)

Jag bjuder också på de hära låtarna :)

You are not alone - Rabih Jaber

 

Party in the USA-Miley Cyrus

Men det var la allt :) // Nathalie !

Av Nathalie - 11 januari 2010 17:20

Hejjsann !

Idag gick jag upp halv 8 :) Iaf lite sovmorgon blev det :)

Vi börjar från och med idag halv nio varje måndag :D

Först idag i skolan hade  vi typ mentorsgrej, och sen efter det så hade vi Engelska i en timme ungerfär :) Rätt så kul !

Och sen så hade vi matte tror jag ! I också en timme :/

Och sen så skulle vi äta, och sen efter det så hade vi NO i en timme, och sen så skulle vi ha Elevensval men eftersom att vi inte har kommit igång riktigt med skolarbeten så hade vi istället svenska ,i ungerfär en och en halv timme ;/

Och vi skulle måla ett hus, och sen så ska vi skriva om det, vem som bor där, vad det är för sorts hus, t,ex lägenhet, hyreshus , och jag tror att man fick måla en villa också?

Men jag målade en lägenhet, ! Den blev inte så bra med ajja,, jag bryr mig inte riktigt?


Nu känner jag att det snart är dags att byta sån dära bild högst uppe på min blogg!

Börjar bli rätt så trött på det ,så den kommer kanske idag , elr någon annan dag nu i veckan ? !

Som ni nog märkte ,så funkar inte visst mitt klipp som jag laddade upp igår, jag vet inte riktigt hur man gör , men jag ska göra ett nytt försök med en annan låt idag , men om det inte funkar så får la lollo visa mig hur man gör ? :D <3


Dagens låt : Higher- Erik Grönwall (vinnarlåten)

Den är faktiskt sjukt bra ! ;P


Hoppas det funkar nu då ;P

Men ni får ha det så bra ,, aaa just det , ikväll, kommer familjen annorlunda, :P

För er som vill se på det ! Det är sjukt kul faktiskt :P ;)

Pusssshejj // Nathalie :) <3

Av Nathalie - 10 januari 2010 18:39

Hejj!

Idag vaknade jag vid 11 , och sen så låg jag och kollade på tv fram till 12,

efter det så åt jag frukost , jag åt två baugetter med ost och sallad i, och till det drack jag bubbelvatten ;P

Jag har inte gjort ngt speciellt idag, förutom att jag har varit på gymmet och gymmat ;)

Jag ringde lollo och frågade om hon ville hänga med eftersom att det är gratis att ta med sig en vän på söndagar, men hon skulle till ikea med sin mamma ,så det fick bara bli med mamma och pappa ;P

Imon är det skola, vi går till halv 4 -.- ,, så tråkiggtt !

men ändå så har jag saknat skolan lite grann !

Jag kommer inte på ngt mera att skriva om , men ni får ha det så bra! :)

 

Dagens låt, you are not alone- Rabih Jaber

 

 

Av Nathalie - 9 januari 2010 20:31

  

Koftan 49:- (den är väldigt kort i modellen )

Tröjjan 74.50 :-  (har typ 4 sånna andra i andra färger )

Jag kanske ska lämna tillbak den randiga,men de var väldigt billiga  så får se, :)

Av Nathalie - 9 januari 2010 19:37

Hejj! :)

Förlåt för att jag inte har bloggat på mkt, men igår så var det skola och allum med lollo ,, så jag hann inte !:P För jag hade en massa annat att göra när jag kom hem ! Igår i allum köpte jag bara ett par leggins på Gina Tricot :) För 99 :- .


Men idag iaf gick jag upp kl:10.00 för jag skulle åka med tåget 11.49 in till Göteborg , med Lollo :)

Först så gick vi och kollade lite inne i Nordstan på kläder och så, jag köpte bara en Tröjja , och en kofta (typ) men jag tänkte ladda upp en bild på det sen, så får ni se , !

Sen så gick vi och åt på Jensens Buffhouse(stavning) som varnlig köpte jag och Lollo var sin Kycklingbuffé ! I den ingår, Ett kycklingbröst , (fast man får välja om man vill ha två kycklingbröst men då blir det lite dyrare!) potatisklyftor, en jätte god sås ! Och valfri dricka ,vatten får man gratis ,fast om man vill ha ngn läsk,bubbelvatten elr ngt annat så kostar det mera, allt kostar bara 49 :-  och 59 tror jag det var om man ville ha två kycklingbröst !

Så det tipsar jag om ! :)

Sen så märkte vi när vi precis hade besällt och så ,att klockan redan var 13.10 , och vi hade ju hyrt en bana på bowlingen vid 2 :S Och det tar typ 20 min ibland innan man får maten , och sen så vill man ju inte stressäta ,så vi tänkte att vi kunde vänta iaf en halv timme , och om de inte hade kommit med maten då ,så skulle vi vara tvungna (Stavning) att säga till att vi behövde gå !

Men ungerfär efter en kvart så kom maten :) Så vi blev väldigt lättade om man säger så ! Men vi åt iaf ganska snabbt , och sen så gick vi mot bowlingen ! Vi var där ungerfär 10 min innan två , så det var tur :) Sen betalade vi och gick och fixade sånna dära roliga bowlingskor ! :P

Sen så vann lollo :P Men jag bryr mig inte ! Det går ju inte ut på vem som vinner ,, (tkr inte jag iaf) jag gör det för skojjs skull :) <3´

Efter vi hade bowlat färdigt ,så gick vi upp till andra våningen och skulle kolla vad som var där, det var typ en massa spelmaskiner! Det fanns en sån dära tjur som man sitter på och , inte ska trilla av, vi ville göra det men det kostade 20 kr så det sket vi i :P Men vi spelade på en massa annat roligt !

Sen så gick vi till tåget , och då kom han som kör tåget ut och typ sa till oss , att tågen går varje timme bara ? Så vi gick in till en liten Lindex affär som ligger vid Centralen och kollade lite där, men där hittade vi inget ! Sen så skulle vi gå till tåget , och då fick man gå på :)

Sen så gick vi hem till mig , och då var redan lollos mamma där :)

Förlåt för att det blev så mkt , :) <33

// Nathalie   

Aaajust de jag glömde la att säga att vi bowlade på Starbowling? Där är det jätte bra , och för mig och lollo blev det bara 170 kr elr ngt sånt :D



Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards