natthhaliee

Alla inlägg under januari 2010

Av Nathalie - 23 januari 2010 18:12

Här kommer en bild , på bullarna ;) Förlåt för att det tog en sån tid :D


  Ha en bra kväll:D // Nathalie   

Av Nathalie - 23 januari 2010 12:51

Hejj ! :) Förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar !, men jag har haft en massa annat att göra, skolan, öva till prov, och en massa annat, !

Idag är det ju Lördag! , men jag vet inte vad jag ska göra , jag tror att jag är hemma och tar det lungt, men jag ska nog baka bullar sen med mamma :D , lägger kanske ut en bild på de sen :D

Imon blir det nog ullared !, det är väldigt mkt jag behöver, ny jacka, ny mössa, och lite mera småsaker,! ;P Lollo hänger nog med :D <3

Så det kommer såklart bilder där ifrån, ,!

Vet ni ngt, som kommer på tv, förutom Robinsson, (för det är ssååå tråkigt ;P), ikväll? Ngn rolig film elr så, KOMMENTERA :)


Här kommer en låt , som är riktigt bra :)

Danny Saucedo - All On You


Ha det bra :) // Nathaliee   


Av Nathalie - 20 januari 2010 19:19

Hejjhejj ! :)

Idag var det skola, roliga lektioner, musik,bild, och några mer :)  Vi slutade ju 2 , så det var skönt ,eftersom vi har slutat halv 4 , i måndags och i går, !

Efter skolan hängde Lollo med mig hem! :) Vi gjorde iordning varm choklad, macka , och lite mera , för att ta med oss till pulkabacken :D

På vägen dit, mötte vi såklart en massa bilar, och alla de som körde stirrade på oss? ;P Bara för att vi går med Boots , elr? ;O Ajja,,!

Vi åkte på mina stjärtlappar ;) , Men det är rätt så mkt is i backen , så visst , det går ju lite snabbare nog, men sen så gör det så ont ,om man slår i ryggen :P !

Jag tog lite bilder , så de kommer längre ner :D , och sen som jag minns så sa jag att jag skulle ladda upp en bild , sen jag var med Lollo i Söndags :D , Lite efter ??



Varm Choklad :D <3                                              
                                                  
                                                  
       

  Backen vi åkte i :)  


Jag och Lollo , gjorde ChokladPudding med Grädde och Hallon på :) Kanske inte så rolig bild! :)  Men iaf ngt ?!    Ha en bra kväll,, och glöm inte alla ni som kollar på andra avenyn , att det är säsongstart idag , i svt1 ,21.00 :)  

// Nathalie :D<3

Av Nathalie - 20 januari 2010 11:57

Hejj :D NU sitter jag här på fritidsklubben i skolan, bredvid lollo som också bloggar(de hartvå datoer) :) , vi åt precis,, , men efter rasten ska vi ha musik :D Sen slutar vi ! <33 // Nathalie ! ;)

Av Nathalie - 20 januari 2010 11:57

Hejj :D NU sitter jag här på fritidsklubben i skolan, bredvid lollo som också bloggar(de hartvå datoer) :) , vi åt precis,, , men efter rasten ska vi ha musik :D Sen slutar vi ! <33 // Nathalie ! ;)

Av Nathalie - 20 januari 2010 11:57

Hejj :D NU sitter jag här på fritidsklubben i skolan, bredvid lollo som också bloggar(de hartvå datoer) :) , vi åt precis,, , men efter rasten ska vi ha musik :D Sen slutar vi ! <33 // Nathalie ! ;)

Av Nathalie - 18 januari 2010 19:00

HejjHejj :D


Idag började jag i skolan 08.30 , så jag fick lite sovmorgon :) Men det var bara en kvart :P

Men idag så hade vi på morgonen Engelska, då skulle vi måla en häst , och skriva till vad alla saker som man använder och så till en häst på engelska. Det var rätt kul , fast vi hade ju jobbat med det förut , men om man inte var klar så skulle man göra det :P Och jag var ju såklart inte klar! Så jag gjorde klar den , sen så fick man ett papper, där man skulle göra lite uppgifter,.

Sen efter det så hade vi Matte, vi hade vikarie så det var la bra ;P

Annars så hade vi NO  och Elevensval , i slutet på elevenval så gick jag och Lovisa ner till Biblioteket :) För vi ska ha bokrecention( stavning) om några veckor) Så vi var tvunga att välja bok senast på Onsdag , så det var lika bra att hitta en nu !


Jag bloggade ju inte igår , och jag var med Lovisa :D  Vi var hemma hos mig , och tog lite kort med våra kameror, satt vi datan ;P , och var uppe på gymmet :)

Vi var la där uppe i en timmer elr ngt :)Men det kommer en bild imon , jag orkar inte lägga upp den nu ;P

// Nathaliee <3

Av Nathalie - 17 januari 2010 10:53

Hejsann :)

Nu vaknade jag för ungerfär en halvtimme sedan , ska senare med Lovisa till Gymmet :)  Så hon kommer till mig om ungerfär en halvtimme - 40 min ås nu måste jag skynda mig , jag har inte ätit ngt , inte sminkat mig , och inte klättpå mig ;P Så jag skriver mera senare om hur dagen har varit !  Och det kanske kommer bilder också ;)

// Nathaliee :D

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards