natthhaliee

Alla inlägg under maj 2010

Av Nathalie - 30 maj 2010 14:56

Hejj :)

Ska inte göra ngt speciellt idag, bara slappa :)

Imorgon drar skolan igång igen, och det är bara en skolvecka kvar, sen så de sista dagarna är det bara en massa skojjs :)) 

Har ni några planer inför vad ni ska göra på Sommarlovet? 

Själv så ska jag nog mest vara hemma , men ska kanske upp till dalarna :)


Hyrde filmer igår, :) , det blev , i Love you Beth Cooper,, Allt för min syster och Hachiko, jättebra filmer,:)


Ha en bra Söndag // Nathalie :)

Av Nathalie - 28 maj 2010 21:39

Hejj :)

Har  inte hunnit blogga idag, därför blir det ett sent inlägg och kort inlägg !

Har iallafall varit på Lerumsdagarna med Lovisa efter skolan idag :)

Kollade på Lerumstalangen ,och gick runt lite där !

Ska kanske dit imorgon också , men får se, för det skulle nog bli regn imorgon :/ ,

Hoppas ni får en fin Lördag imorgon :)

// Nathalie ;))

Av Nathalie - 27 maj 2010 19:39

Var rätt så länge sedan som jag körde Hiss & Diss :)


Hiss   


1.Fint väder , och rätt så varm :)


2. Concealer , det är värsta bra , för det täcker svarta ringa under ögonen. :)


3.Att man kan gå med "sommarkläder" till skolan :))


Diss  


1. En massa läxor och övning inför prov i skolan ;/


2.Regn , det är bara så tråkigt. Man har typ inget att göra när det regnar.


3.Ute på idrotten i skolan , visst det kan vara kul ibland, men när det regnar och är kallt , då är det inte kul ;//


// Nathalie ;))



Av Nathalie - 27 maj 2010 16:40

Hejj:))

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om , men skriver mera när jag kommer på något !

Imorgon blir det nog iallafall Lerumsdagarna med Lovisa , efter skolan :)

Ska kolla på Lerumstalangerna o så¨:)


Och nu måste jag göra NO , ..

Ajja , ni får ha det så bra :)) // Nathalie :)

Av Nathalie - 26 maj 2010 20:42

Kom hem ifrån allum för ett tag sedan och köpte detta :))



  

RACE MARINE W CNV SNK RS092
De fast i Svarta :))

  


//Nathalie :))

Av Nathalie - 25 maj 2010 19:49

Hejj ;))

Skolan idag har varit jätteseg ..!  Och mina skor försvann :S , vet inte var de tog vägen ? ;P Men jag tror att det var ngn som typ tog fel skor, för det fanns ett par kvar som liknade mina , så jag tog de som var kvar och gick hem ;P  Men jag får kanske tillbaka de imorgon :)

Måste öva på NO nu , om jag ska klara provet som är om en vecka ;P

Av Nathalie - 24 maj 2010 07:58

Jag börjar inte förän halv 9 :))'

Så nu sittter jag ute i solen, och äter frukost :) Så då tyckte jag att det passade  bra att skriva ett litet inlägg !

Ha en bra dag :) // Nathalie :D

Av Nathalie - 23 maj 2010 19:23

Hejj:))

Har precis ätit , grillat ! :)) 

Och idag har det har varit jättebra väder också, hoppas att det blir bra väder imorgon också , så att man kan sitta ute i solen på rasterna i skolan.

Men idag har jag typ bara solat, fick lite färg :), och sen har jag också gjort lite "läxor" som jag måste göra.


Jag kom på att det bara är 18 dagar kvar till skolavslutningen ! , Längtar :))


// Nathalie ;))

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards