natthhaliee

Alla inlägg under maj 2010

Av Nathalie - 22 maj 2010 21:55

Hejjsann :)

Blir ett sent inlägg idag, och ett kort.

Var iaf på Liseberg med Lovisa idag :))

Jättekul men det var jättemkt folk, och vi stog typ i minst 15-20 min till varje åkattraktion.

Men vi hade iaf tur med vädret ! :))

// Nathalie :D

Av Nathalie - 21 maj 2010 17:05

Hejhejj :)

Äntligen Fredag :) 

Värsta konstig väder i går och idag , varmt , men åska och regn ? .

Hoppas det blir bättre nu i helgen, för jag och Lovisa ska till Liseberg imorgon :)) 

Men imorgon så måste jag gå upp rätt så tidigt ,för vi ska typ samla ihop pengar till klasskassan, så vi ska typ stå och sälja "begagnade" saker ifrån de flesta i klassen, det är typ ngn stans i Lerum. Och isåfall efter det åker jag och Lovisa till Liseberg ? ;))

Ha en bra Fredagskväll :)) // Nathalie :D

Av Nathalie - 20 maj 2010 16:23

Hejj allihopa :)

Gud vad varmt det är ute , det är nästan så att jag vill bada  ngn stans ! , men det är nog rätt så kallt fortfarande i vattnet.

Hörde att det kanske skulle bli regn och åska nu på eftermiddagen , men det får vi verkligen inte hoppas :))

Men nu hinner jag inte blogga mera ,för nu måste jag göra en massa "läxor"/

Ha en fortsatt bra dag :)) // Nathalie :))


:))

Av Nathalie - 19 maj 2010 14:58

Hejj :))

Ska lägga mig ett tag och sola lite på studsmattan   

Sen så måste jag öva på Engelskan,Spanskan och NO.

Jag vill oxå  ut och jogga , men jag har världens träningsvärk sen igår.  Så det får la bli någon annan dag. Men sen så ska jag nog färga min utväxt idag ,egentligen så skulle jag färga mitt hår lite mörkare , men det blir nog kanske en annan dag :))

Ha en fortsatt bra dag i värmen och solen !   



Av Nathalie - 18 maj 2010 17:50

Hejhejj :)
Ska nog snart ut och jogga lite :)) , fast jag får nog se om jag orkar för , vi hade brännboll och evighetstaffet i dag på idrotten :PP ; och jag har typ träningsvärk. :P

Men det går nog !

:)) 

Av Nathalie - 17 maj 2010 20:45

Vet inte vad jag ska skriva om .

Men jag måste iallafall göra Engelskan nu :PP

Av Nathalie - 16 maj 2010 19:18

Köpte ett par skolavslutnings skor , men hittade inga "vardags" skor ..

Och nu har jag allt jag" behöver" inför avslutningen ;;PP

    

// Nathalie :D

;))

Av Nathalie - 16 maj 2010 13:07

Drar inte till Göteborg med mamma nu ! , ska försöka hitta ett par skor till skolavslutningen och ett par till vardagen ! :))

Ha en bra dag ! :)) 

// Nathalie :D

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards