natthhaliee

Alla inlägg under april 2010

Av Nathalie - 30 april 2010 19:39

Nu ska jag kolla på Talang :), 

Och ni får ha en bra valborg   


// Nathalieeee ;D

Av Nathalie - 30 april 2010 15:15

Jag orkade inte blogga igår, men nu är jag tillbaka, och det är Fredag ;)

Imorgon så åker jag till mina kusiner ,på "kalas" , :)

Och på Söndag så är det dansuppvisning med dansen ! , 

Vad ska ni göra i helgen ?


Men nu har jag inget mera att blogga om , ! , men ni kan få en bra låt iaf ! :)

 


// Nathalie !

Av Nathalie - 29 april 2010 07:48

Nu ska jag strax gå till skolan , och imorgon är det redan Fredag :)

Ni får en bra låt också , att lyssna på :)

Av Nathalie - 28 april 2010 16:27

Bli medlem på bloggtrafik.se, :) , det är ett bra sätt för dig som vill ha många läsare, jag fick ungerfär 70-80 läsare på 1 dag :) !

  

Av Nathalie - 28 april 2010 16:05

Så nu har jag fixat lite på min "header" , kanske inte syns.

Ska kanske senare idag till Allum med mamma ,för de har typ en kväll där med mode, och de har typ massa erbjudanden på affärer och så :)

Gå in här för att läsa mera :)  www.allum.se , och sen så trycker ni på  Lyxa,mixa och fixa !, men det är ifrån 8 till 10 , så det är rätt så sent för att gå i affärer tycker jag , men jag får se :)

// Nathalie :D

Av Nathalie - 28 april 2010 07:44

Ska snart gå till skolan, blir nog ett inlägg när jag har kommit hem , :)

// Nathalie ;D

Av Nathalie - 27 april 2010 21:45

Ny Header+ Ny design.

Blev rätt så nöjd , men jag fixar om den imorgon ! :)


Av Nathalie - 26 april 2010 08:02

Ska snart gå till skolan , är typ förkyld, men jag orkar gå till skolan och så :)

Sen är det matteprov idag också, hoppas jag klarar det ;P

Ha en fortsatt bra dag :) // Nathalie :D

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards