natthhaliee

Alla inlägg under april 2010

:)

Av Nathalie - 6 april 2010 20:32

Hejj ;)
Kom hem för några timmar sedan , men jag har inte orkat blogga.

Det blev inte så mkt i ullared , men jag har iaf fått tag på det mesta som jag behövde ;)

Här får ni iaf bilderna på alla sakerna !


         Tröjan ser kanske väldigt kort och bred ut , men den ska vara så i modellen ;P    // Nathalie :D

Av Nathalie - 6 april 2010 11:59

NU DRAR JAG TILL ULLARED,


Bloggar inte förän i kväll när jag har kommit hem !    


Av Nathalie - 5 april 2010 21:29

Hejj ^^

Har fixat nu design nu , blev inte så nöjd,...

Men här får ni iaf dagens låt!


You`re out of my life-Darin

 

Av Nathalie - 5 april 2010 19:22

Hejj:)=
Rekord i läsare just idag ;) 43 st ..

 Mamma och pappas kompisar är här just nu , har inget speciellt att göra nu , så jag slänger in ett snabbt inlägg, :) , sen idag ska jag kolla på Svenska Hollywood fruar :) ni får dagens låt senare idah ;)

// Nathalie   


Av Nathalie - 3 april 2010 18:30

Hejjsann ! ^^

SKa snart äta , så det blir ett riktigt kort inlägg ^^ , efter vi har ätit så ska vi nog gå ut och tända en liten brasa, och mina kusiner kanske kommer också då ^^ Sen så ska vi kanske sätta upp studsmattan,  fast det hinner vi nog inte ! ,

Imorgon så ska jag kanske vara med Lovisa :) (www.lovissaofsweden.bloggplatsen.se). Men kan inte blogga mera nu, men ni får dagens låt ändå ^^

Down-Jay Sean,Lil  Wayne.

Ha en fortsatt bra påskafton ;)

// Nathalie :D



Av Nathalie - 3 april 2010 18:05

Jag är medlem där ;) Bli medlem helt gratis och få lite mera läsare ;) 

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=natthhaliee

Av Nathalie - 2 april 2010 16:15

Hejjsann ;) ^^

LångFredag idag :P , farmor och farfar är här , och jag har fått pengar av de :) ,så nu börjar jag bli lite rikare :P Hahahha ^^

Vet inte riktigt vad jag ska göra senare idag ? , Vad ska ni göra ? Glöm inte av att kommentera ^^ !

Vad ska ni göra imorgon på Påskafton? ,jag vet inte vad jag ska göra :/ , men jag kommer nog iaf få påskägg ;)Glöm inte att kolla på Talang sen idag på Tv4 ;)

Men jag har iaf en dagens låt nu ;P, jag har en massa men de sparar jag ! :P

Rude Boy-Rihanna

Glad påsk !   

// Nathalie :)

Av Nathalie - 1 april 2010 16:31

Hejj ! ^^

Äntligen lov ;) , Har längtat i typ 3 veckor:P

Sen är det dans, skönt att det inte är ngn nästa vecka, så himla tråkigt -.- , asså dansen, för vi har så himla tråkig musik till dansen , och sen har vi typ 3-4 uppvärmings danser -.- . Och det tar typ en halvtimme . Jag vet jag klagar typ på allt;)


// Nathalie :D

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards