natthhaliee

Alla inlägg under april 2010

Av Nathalie - 13 april 2010 17:51

Hallloojjss ! ^^
Kom hem för en stund sedan ifrån gymmet , träffade på Megan och Malin där, de hade typ redan varit där i en halvtimme, men vi hade kul :o)


Det är så himla fint väder ute just nu !, så jag ska nog gå ut och hoppa lite studsmatta om ett tag ,

Ska snart också åka till allum om några dagar och köpa vår/sommar skor, tror jag vet vilka jag ska ha , det finns på stadium , bara för det så kan ni få en bild på de :)

Har haft dessa skorna i färgerna, rosa  och gul ;P , förra sommaren , men de är jättebra vår/sommarskor, så det tipsar jag om , men det dåliga med de är att de kanske går sönder efter  typ 3-4 månader:/; men skit i de är billiga :)(199:-)

Vilken färg tkr ni ? ,kommentera :) ,elr så köper jag ett par till Rosa ;P

   

Nathalie     

:)

Av Nathalie - 12 april 2010 20:41

Kom precis hem ifrån ica , var och handlade lite mat med mamma ;P

Nu ska jag snart kolla på Svenska Hollywood fruar ;)

Och imorgon så blir det nog att "jogga" med linnea igen :), 

Av Nathalie - 12 april 2010 16:17

Hejj :)

Kom hem ifrån skolan för ett tag sen ! ,

Ska snart ut och "jogga" lite med Linnea , och det är så himla varmt ute.

Men ska dra nu :D, // Nathalie !

Av Nathalie - 12 april 2010 07:52

Hejj ^^, och god morgon   

Går till skolan om 20 min ungerfär, gick upp en 20 min tidigare idag också, men det hade ju inte behövs, ;P, kom på nu att jag börjar ju halv 9 idag ;/, så jag kunde ju ha sovit mkt längre , men ajjja , skönt att inte behöva stressa ! ,

Bloggar mera när jag har kommit hem tror jag   

// Nathalie   

Av Nathalie - 11 april 2010 19:45

Hejjsann :) ^^


Jättevarm dag ! :), har solat nästan hela dagen. Så hoppas att jag har blivit lite brunare nu ;P

Har hoppat jättemycket studsmatta med :o)

Skola imorgon, orkar inte , men det ska faktiskt bli rätt så kul ? ^^


Igår hade ju jag och Lovisa en tjejkväll , blev inte så jättemycket kort, glömde av ;P Men några iaf ^^, vi var mest ute och hoppade studsmatta , Hahha, skit kul ^^,  och sen så såg vi på Äntligen Midsommar som jag hyrde för några dagar sedan , hade redan sett den , innan tjejkvällen , men det gick ändå :P

       Hahah,,Linnéa i mitten ;), (www.linneaorsomething.blogg.se)   Kanske inte så kul med en massa bilder på när vi hoppade studsmatta ;P, men hade typ inga mera kort än så ;p

// Nathalie :D

Av Nathalie - 10 april 2010 14:47

Hejj ;)

Jaa , lollo kommer snart :D, vi ska fixa inför tjejkvällen som vi ska ha ikväll, men det kommer nog bilder imorgon :)

Vi ska nog göra en massa roligt kanske kolla på ngn film ? :)

Ajja det var nog allt, Ha det bäst !   // Nathalie   


Av Nathalie - 9 april 2010 11:43

Hejjj ! ^^
Ska vara med Lollo idag :) (www.lovissaofsweden.bloggplatsen.se) vi ska planera och åka och köpa snacks och dricka o så till imorgon ,, för vi ska ha en tjejkväll med de flesta tjejerna i klassen ;P

Men hon kommer nog snart så vi hörs kanske senare idag ;)

// Nathalie :D 

Av Nathalie - 8 april 2010 11:57


Ska till Alingsås snart och kolla i lite affärer ;P

Men jag har inget annat att skriva om , så ni får dagens låt :) 

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards