natthhaliee

Alla inlägg under april 2010

Av Nathalie - 18 april 2010 20:55

Här är det jag köpte idag, inte så mkt :P

Köpte klänningen som jag hade tänkt att ha på Skolavslutningen ;P

Den är ifrån Gina Tricot !

 

Korta Mjukisbyxor ifrån HM :)

  

// Nathalie ;)

Av Nathalie - 18 april 2010 18:06

Fixat en ny design nu , jag blev faktiskt nöjd, förutom att min header ser ut som att den är typ grön ;P

Kommer kanske ändras lite mkt nu , innan jag hittar den "perfekta" designen som jag vill ha !

Av Nathalie - 18 april 2010 16:58

Kom hem ifrån Allum för en stund sedan var där med Lovisa ! (www.lovissaofsweden.bloggplatsen.se)

Köpte lite kläder o så :) Men ni får bilder på det senare , :)

Jag tänkte köra Veckans Hiss&Diss nu ;P


Hiss  


1.Soligt och Varmt nästan hela veckan :)


2.Skolveckan har gått jättefort !


3.Bowling+Shopping med Lovisa ^^

..................................................


Diss  


1.Skolan ;P


2. Skolans mat , så himla äcklig :/


3.Blåser kallt ute just nu !

..................................................



// Nathalie   

Av Nathalie - 17 april 2010 19:00

Jag ska jag nog börja med Veckans "Hiss & Diss" istället för Månadens "Hiss & Diss"

;D

Vad tkr ni? 

Av Nathalie - 17 april 2010 16:58

Kom hem för en stund sedan ifrån stan , var och bowlade med Lovisa och hennes storasyster Amanda, på starbowling :)

Jag förlorade :(, men man kan inte hela tiden vinna !

Blev typ inga bilder !

    Suddiga bilder , ja vet ;P

//Nathalie   

Av Nathalie - 15 april 2010 15:39

Hejj !!

Ska på dans om ett par timmar, tror det är sista gången.

Kan typ ingenting på dansen så jag får la försöka ändå ;P

Men det redan Fredag imorgon ^^, veckan har gått väldigt fort !

Har inget mera att skriva om just nu ;P, skriver så fort igen när jag har kommit på något, elr om jag har gjort ngt ;P

// Nathalie   

Av Nathalie - 14 april 2010 15:59

Hejj !!

Var ute för en stund sedan och "joggade" , med Lovisa och Linnea :), men nu ska jag nog inte göra det på ett tag ,för jag har mycket träningsverk.

Men jag har dans imorgon också, hoppas att det är sista gången då, men annars så missar jag det antagligen ändå nästa vecka, eftersom jag och Lovisa ska praoa på Hemmakväll då, och vi slutar 6 nog, och då är det försent ;P

Men iaf så har jag nog hittar min skolavslutnings klänning på Gina Tricot :)

  

Nu ska jag nog gå ut och lägga mig lite i solen   

// Nathalie :D

Av Nathalie - 13 april 2010 18:31

Jag vet min design är skitful ! , men det kommer nog en ny  nu i veckan !

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards