natthhaliee

Alla inlägg under april 2010

Av Nathalie - 25 april 2010 18:17

Lite bilder ifrån igår, ..

   Det fanns apor där inne , de var lösa ;P            De flesta bilderna blev lite suddiga :P

Av Nathalie - 25 april 2010 14:11

hejj! :)

Nu måste jag räkna lite matte, för imorgon har jag prov. 

Jag lägger upp bilderna ifrån igår, senare idag !


Av Nathalie - 24 april 2010 21:55

Hejj :)

Har inte orkat blogga förän nu :P, men idag har jag iaf varit på Universeum med Lovisa och hennes syster :P, det var värsta länge sedan jag var där !

Tog lite bilder,  men de lägger jag nog upp imorgon :)

// Nathalie :D

Av Nathalie - 22 april 2010 17:55

hejj ! :)

Praon idag var ännu roligare :), synd bara att imorgon är det sista dagen !,  sen är det skola igen :/

Men nu ska jag iaf snart åka till dansen,sista gången som vi övar på dansen,fast vi kanske skulle ha en gång till nästa vecka ;P , imorgon så ska vi iaf visa upp för kompisar och så , inne i danslokalen bara sen så blir själva uppträdandet för familjen och så den 2 Maj, tror jag :)

/// Nathalie :D

Av Nathalie - 21 april 2010 20:41

Hejj ;)

Har inte orkat blogga förän nu , sen har jag gjort matte och så :/,

Praon idag var jättekul :)

Vi fick typ lägga upp godis och så på "hyllorna" , och lägga upp en massa annat ;P

Sen fick vi också städa lite, :P  

Men nu ska jag snart se på Andra Avenyn ;)

// Nathalie ! :D

Av Nathalie - 20 april 2010 21:22

Hejj ;)

Har inte orkat skriva ett litet inlägg förän nu ;P, 

Imorgon blir det prao på Hemmakväll med Lovisa , i Lerum :); ska bli jättekul,men vi ska bara vara där i 3 dagar, !

Så jag kommer nog inte kunna blogga förän lite senare på kvällen , eftersom vi slutar typ 6-7. Men jag får iaf lite sovmorgon, börjar inte fören 10 ;D

Blev inte alls något långt inlägg idag , men ni får "dagens låt "

Av Nathalie - 19 april 2010 20:13

Jag tipsar om en ansikts"mask" som man kan göra själv och det är hur lätt som helst att göra ;)

Tog "receptet" , elr vad man ska kalla det ,ifrån internet, och det funkar faktiskt, blev väldigt len och så ;P Det luktade inte så gott, och det ser inte heller så fräscht ut , men jag tycker att det är värt att testa :P

Man behöver :

1dl havregryn och sen rör du ned 2tsk honung och 1/2 dl yoghurt :P , aldrig hört talas om att havregryn ,honung och yoghurt ska funka :P

Sen efter 15 min så sköljer du bort det med varmt vatten ;)

// Nathalie ;)

Av Nathalie - 19 april 2010 15:12

Är i skolan nu ;P , bloggar mera när jag kommer hem !

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards