natthhaliee

Alla inlägg under januari 2010

Av Nathalie - 7 januari 2010 13:31

Hejj !,,,

Idag så började vi vid halv 9 i skolan :)

Vi startade inne i klassrummet, och sen typ vid halv tio så skulle vi ut, och gå på tipspromenad,  det var skit kallt ,  och vi gick förbi den dära kvarnen , och sen in i skogen , och sen så kom vi upp på andra sidan  vid knavra bro, det är rätt så långt , och det kändes speciellt mkt längre nu när man bara ville in i värmen ;P

Men sen när vi iaf kom tillbaka till skolan så , hade vi typ rast i tio min , och sen så skulle vi bara få lite information för imorgon, och sen efter det så fick vi gå och äta, det var fisk med antingen ris elr potatis ;P Det var rätt så gott !

Och nu är jag hemma hos Lovisa :) <3

Men det var la allt för idag :)

// Nathalie   

Av Nathalie - 5 januari 2010 18:23

Hejj!

Nu så har man då kommit hem ifrån karlstad !

Det har varit jätte kul idag! Men det var nästan ungerfär 20- i karlstad , så man hade typ ingen känsel någon stans :P  Som jag sa i mitt förra inlägg så köpte jag bara en tunika/tröja ifrån Gina Tricot ! :) Men det är iaf nått! Jag tror att jag tar en annan dag i allum och försöker hitta lite mera kläder :)  Elr kanske i Göteborg elr Alingsås? Får se :)

Men jag sa ju att jag skulle visa några bilder ifrån idahh så här kommer de ! :)

 

 

 

 

 

 

Mkt snö i Åmål! ,,!

 

Vet inte riktigt var de hära bilderna togs,? Men iaf påväg till Karlstad :P :)

    

Haahha jag och Lollo spelade "Vem där" , och sen så spelade vi också Geni ;P

 

Hade med mig Chokladmuffins och Coca Cola :) <3

    

:P

  

 

Både bakom mig och framför mig så fanns det massa affärer :)
Fast just själva köpcentret ligger i det "bruna-tegelhuset" på bilden :) Köpcentrumet heter Mitticity :)

  

Tunikan/Tröjan som jag köpte :) Den ser ut som den andra tröjan som jag har,, men det är en annan modell ;P  149 :- på Gina Tricot

  

            Men det var la allt som jag kunde visa ,, Ha det så bra :) // Nathalie :)

Av Nathalie - 5 januari 2010 14:17

Hejj:)

Nu är jag påväg hem ifrån karlstad :( Det var väldigt många affärer där ,, trodde inte att det skulle vara så många affärer , men jag köpte bara en tröja på gina:) Så jag lägger nog upp en bild på den sen? :) Och lite andra bilder :P

I övermån så är det dags för skola igen då :( Fast det kanske ska blir ganska kul ändå :)

Men jag kan inte blogga mera nu, för lollos dator har inte så mkt batteri kvar så ni får ha det så bra så ses vi ;) <3


// Nathalie <3  

Av Nathalie - 4 januari 2010 17:23

Hejj :)


Idag gick jag upp halv tio :) 11.19 så skulle jag ta tåget in till göteborg , för att gå på bio med Lovisa :) <3 Det blev alvin och gänget 2 x) Hahha ,, men de är så söta ! Men den var rätt så bra faktiskt :)

Men vi kom iaf in till göteborg typ vid 12, sen så gick vi och kollade runt lite i affärer och så, bion började inte förän vid 2 ;) Men vi hittade inget,,. så vi gick och köpte lite mat på mc,donalds, och gick och satte oss inne i biopalatset :) Sen så satt vi där typ i en timme , och sen gick vi ut och kollade lite mera i affärer :)

Och sen halv 2 gick vi och ställde oss i kö för att komma in i biosallongen :)

Jag berättar lite krångligt x)

Men imorgon så blir det iaf karlstad med Lovisa :) <3( Min mamma jobbar på de tågen som vi åker med upp) , för att shoppa lite i ett köpcentrum där , :) <3

Så jag får se om jag kommer hem med ngt roligt !  Och sen så kommer jag självklart ta lite bilder, men jag får se om jag lägger upp de här på bloggen!

Men det var la allt för idag :) <3 // Nathalie :)    

Av Nathalie - 3 januari 2010 20:23

Hejj! :)

Idag vaknade jag vid 12, jag satte min mobil på ringning 11 , men som varnlig så somnade jag om :P Men sen iaf gick jag upp 12, och gick och sminkade och klädde på mig :)

Sen så kollade jag lite på tv och sen så åkte jag till allum :)

Köpte bara en film, även om det är rea nu så finns det absolut ingenting att köpa typ, och på Gina Tricot har de inget fint,, :/ Typ bara en massa tantkläder ?

Och på HM och alla andra bra kläd affärer har det inte heller så mkt fint,,..


Jag tänkte lägga in två bilder ifrån igår ,, det blev inte bra :P Bara på lite glitter och så x)


Vi hade inget att göra så vi gick ut och tänte lite raketer och tomtebloss ;)

    



Jag vill tipsa om någras andra fina bloggar :)

Kolla gärna in deras bloggar :)


www.lovissass.bloggplatsen.se


www.linneesan.bloggplatsen.se


www.iidaadolfsonn.bloggplatsen.se


www.meegan.bloggplatsen.se


Ha det bra ! // Nathaliee   



Av Nathalie - 2 januari 2010 16:09

Hejj:)

Nu är jag med Lovisa :) Vi har varit ute lite i snön och tagit lite kort , men det blev inte så många ;)

Men jag lägger nog ut de sen :D

Lollo har med sin bärbara dator :) Så hon sitter här bredvid mig :)

Jag har inget att skriva om just nu :) 

// Nathalie    

Av Nathalie - 1 januari 2010 16:35

Hejj :)

Igår somnade jag vid 2 typ ,, och jag vaknade idag vid 2 -.-

Jag har inte gjort alls mkt idag, mest kollat lite på tv och så, men snart så ska jag och mamma åka och hyra en film :) Vet inte vilken jag ska hyra så jag får se !

Jag har inte så mkt att skriva om nu , men imon ska jag kanske vara med lollo :)



Cider :) (alkoholfri :P)

Vi tände en liten brasa :)

 Bilderna på raketerna blev lite suddiga :)


        Ha ett forsatt gott år :) // Nathalie   

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards