natthhaliee

Alla inlägg under december 2009

Av Nathalie - 16 december 2009 14:40

Hejj ,, :)

Idag i skolan så skulle vi ha bild,, men istället så hade vi typ håltimma i två timmar :)

Det var Julbord idag iskolan :) Och det var gott :)

Sen hade vi Musik , matte och språk !


Nu snöar det jätte mycket ute :)

Det är typ 3-4 cm ,, men det är inte så mkt .


Jag orkar inte skriva mera nu ,, men jag kanske bloggar senare om jag har tid :)

Pusshejj :) / Nathalie   

Av Nathalie - 16 december 2009 10:38

Hejj:) Nu sitter jag här på fritisklubben i skolan :P

Snart ska vi ha bild ,, och sen så ska vi gå och äta Julbord här iskolan :) <3

Idag slutar vi 2 ,, så det blir nog ett inlägg då !

Men jag måste gå nu så Hejdå :) <33 / nathaliee   

Av Nathalie - 15 december 2009 18:44

Hejj :) Nu har jag fixat en ny toppbild med temat Jul :)

Den blev inte så bra ,,men jag ska nog göra om den :)

 

Pusshejj / Nathalie :)     

 

Av Nathalie - 15 december 2009 16:34

Hejj,, nu är det bara 9 dagar kvar till Julafton :)


Idag i skolan så hade vi  NO, Engelska, Språk, Matte och Idrott på idrotten var vi på Vattenpalatset och badade,, vi övade på livräddning,, annars så hade vi mest fribad :)

Men jag , Lollo, Ida och Linnéa gick rätt så tidigt och duschade(stavning) och sminkade oss ,så att vi skulle hinna äta på Ferrari :)

Vi åt Kebabtallrik :) <3


Men nu så ska jag lägga upp bilderna ifrån igår som jag lovade att lägga upp idag :) <3


Här en bild på Konstmuseet,, det var efter själva " föreställningen"

Jag hade inga andra bra bilder :)

Jag tog detta bilderna med min dåliga mobilkamera om ni undrar vrf bilderna blev så dåliga ^^


Nu kommer lite bilder ifrån NK skyltningen :)

  


Värsta Sötaa kaninen  ^^

 

Och ännu en söt kanin ^^

  Klas Klättermus ^^       

Bilderna blev dåliga jag vet,,,, ^^


Pusshejj :) <33 // Nathalie       

Av Nathalie - 14 december 2009 19:35

Idag så åkte hela klassen in till Göteborg och " julhandlade" ,, elr vi typ gick och handlade i bara 3 timmar -.-  För sen kl. halv 5 så skulle vi se på ngn konstig "film" som visades på konstmuseets vägg,, det  var då en projektor som visade hela filmen! Den var rätt så tråkigt men den var bara i en kvart ! 

Jag tog såklart några bilder :) <3  Men de laddar jag nog upp imon!

Jag gick med Lollo och Ida,, Jennika var sjuk :(

Men jag köpte bara en julklapp till Mamma ,,, det fanns verkligen ingenting i affärerna.. !



Pussshejj:D / Nathalie :D 



Av Nathalie - 13 december 2009 17:48

Här har ni bilderna på Julgodiset som jag och Lollo gjorde <3 :)


Rispuffar blandat med ljus och mörk block-choklad!


Marshmellows(stavning)  blandat med ljus och mörk block-choklad !

  


Ni får ha en fortsatt mysig kväll !! <3  / Nathalie :)

  

Av Nathalie - 13 december 2009 15:39

   Hejj :) idag är det lucia och Söndah :)

Imon ska vi till Göteborg med klassen :D

Jag ska gå med Lovisa,ida och Jennika :D <3 Det ska bli askul :)

Ska köpa lite mera julklappar :) för jag fick inte tag på så många i Ullared :)


Nu är jag med Lollo <3 och vi har bakat julgodis det kommer nog lite bilder ifrån det senare idag :) Jag har inte så mkt att berätta idag,, eftersom jag inte har gjort så mkt,, jag vaknade 12 -.-


 Pushhejj :) <3 // Nathalie   




Av Nathalie - 12 december 2009 17:27

 Hejhej :)

Ullared idag med bästaste Lovisa <3

Det blev inget inlägg idag på morgonen som jag sa igår kväll :/

Jag orkade värkligen inte !

Vi åkte 7 och kom fram ungerfär vid kvart i 9.

Och vi gick där inne i ungerfär 6 timmar,, rekord ! :) <3

Man tröttnar verkligen inte !

Här kommer lite bilder ifrån idag :) <3




 

Det hära köpte jag idag + lite mera saker :)


5 par strumpor - 29,95    

Ett par knästrumpor - 19,95

  


Max Factor Mascara - 39,95

Clearasil Deep Clean - 29,95

Avsminknings servetter , 7,95

 


Hårsnoddar - 9,95

Hårnålar - 5,95

Hårborste - 9,95

   


Lyckta till Jul - 12,95

Sten - 6,95

Blyertspennor - 7,95

 



Skumtomtar - 7,95

Juleskum med choklad - 7,95

Polkagris - 4,95

 


Leggings - 79,95

 


Kofta/jacka - 99,00

      

Det var allt,, elr jag har mera men jag orkar inte ta kort på allt :)


Men nu kommer tre bilder ifrån när vi satt utanför och åt :)


Min och Lollos <33  x)

 


Hahha min mat <3 Moset är j''la gott där x)

  


Tack Lovisa att jag fick hänga med :D <33 Det hära måste göras om :)


Men ni får ha det så bra :) <33

// Nathaliee              

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards