natthhaliee

Alla inlägg under december 2009

Av Nathalie - 11 december 2009 20:51

Så här blev mina pepparkakor :) <3

:P

  

Av Nathalie - 11 december 2009 19:14

Hejhej :) Nu sitter jag här framför datorn med färgmedel i håret :)

Jag ska bleka utväxten,, hoppas bara att det blir bra ! :) <33

Pushhejj / Nathaliee <33  

Av Nathalie - 11 december 2009 16:37

Hejjhejj :D Idag i skolan hade jag omprov då,, det gick la sådär ,, iaf mkt bättre än det förra som man"egentligen" skulle klara :D

Vi slutade kvart i två och matteprovet skulle börja prick två,, men våran mattelärare kom alldrig fören typ tio över -kvar över .. vi var nära på att gå :P

På morgonen idag kvart i nio så kollade vi på Lucia,, det var rätt så långtråkigt eftersom man har sätt det i ungerfär 6 år nu -.-


Imorgon så blir det då Ullared med Lovisa <33 vi åker ungerfär vid 7 på morgonen så vi kommer fram vid 9 typ :D <3 Nu får jag värkligen inte glömma kameran så jag kan ta en massa med kort :D

Jag hoppas jag kommer upp i tid så jag kanske hinner att lägga upp en inlägg innan jag åker :)

Men nu ska jag baka pepparkakor så ni får ha det så bra så länge så kanske det kommer ett till inlägg senare :D Föresten idag är det ju idol finalen ,,,vem tror ni vinner? ,, jag tror och hoppas att Erik vinner :)


Pussshejj // Nathalie <3   

Av Nathalie - 10 december 2009 18:41

Nu så har jag övat på Matte till imon,, jag har ju omprov ,, :/

Men det kommer nog gå bättre än förra gången :D

Men jag ska nog öva lite sen också :)

Sen så ska jag kolla på Ghost Wisperer och Mammas pojkar :)

På Lördag blir det Ullred med Lollo :) <33 Jag tar med kameran så jag kan ta lite kort som jag sen kan lägga ut här på bloggen  :) <3 Det blir Bäst ! Tack Lollo för att jag får hänga med :) <33

Imorgon på morgonen så ska vi kolla på Lucia "tåget" i skolan jag tror att det är 5 och 9 som ska vara med :)

Fast igentligen så är det ju Lucia på Söndag ,, men våran skola är lite föreblivet om man säger så ?? :P Nää skojja bara ^^


Men pusshhejj <3 :)   // Nathalie   

Av Nathalie - 10 december 2009 14:27

Idag känns det som att det har varit en lång dag,fast vi slutade vid 2 ! :)

Vi har haft Svenska,SO,idrott,NO och Engelska ,, :)

Det har la varit okej :)

På idrotten så spelade vi Handboll -.-

Helt plötsligt fick jag jätte ont i huvudet och det sved i ögonen :S

Men det gick över :D

Idag fick vi fisk i skolan ,,med potatis och makaroner,, det var rätt så gott !

Jag har inte så mkt att skriva om men ni får ha de så bra så länge så kanske vi hörs senare idag  :) <33


Pushhejj :) // Nathalie <3   

Av Nathalie - 9 december 2009 17:02

Hallojjjsann<3

 

Idag i skolan hade vi No ,musik,språk, matte och bild !

På no:n skulle vi fortsätta måla på våra drakar , våran lärare läser en bok för oss -.- jah vet inte vad den heter men hallåå vi är liksom inte bäbisar? :P  Men iaf boken handlar typ om en drake och då ska vi måla "Gilbert" ? som draken heter,,,

Jag blev rätt så nöjd  :) Fast jag tog den ifrån Google och sen målade av den ,, :)

Sen på musiken så hade vi " Jultema" det var la sådär vi sjungde jullåtar,, jag ,lollo och ida sjungde juee mest :) alla typ kollade på oss ^^

På Spanskan kollade vi på en serie kom inte ihåg vad den heter :) Men det handlar typ om några som åker på språkresa till spanien ,,, den är la sådär bra :)

Matten gjorde vi inget speciellt det varnliga och på bilden så gjorde jag,lollo och ida julkort :) <33 Det var kul!

Efter skolan halv 3 så skulle vi på avslutning i tjejgruppen som är i skolan för 7-9 :)

Vi gjorde tacos,kladdkaka ,lyssnade på Michael Jackson ,pratade och en massa mera :) Det var jätte kul :) Men sen så åt jag så mkt så jag mådde typ illa   

x)

Men sen så var jag ändå tvungen att gå hem för jag måste öva ppå matte :P :/

 

Men det var la allt  <33

 

Pusshejj <33 // Nathaliee   



Av Nathalie - 8 december 2009 16:38

Idag i skolan hade vi elevval,matte,engelska ,språk och NO. Det var la okejj,, ?

Eftersom jag har börjat i Spanska nu istället för tyskan så måste jag plugga igen i spanskan så jag lär mig allt som de som alltid har gått i spanskan kan. !

Jag bryr mig inte så mkt om det ..men jag glömmer alltid mina spanska böcker i skolan som jag måste ha för att jobba igen !    Och jag ska vara klar fram till jul lovet ! :S

På elevensval så gjorde jag inte så mkt ,, satt mest och pratade med lollo,ida och jennika <33 Men annars så övade jag lite på matte inför provet som är på Fredag :S Hahaha jag kommer få jättedåligt på det med :P

 

Pushhejj / Nathhaliee  

Av Nathalie - 7 december 2009 19:22

Idag i skolan hade vi SO då som varnligt i 2 timmar -.-

Sen hade vi No, och sen på matten så satt jag,ida och Jennika inne i grupprummet <33 Sen kom Johan in ,,vi flabba jue fann ihjäl oss :P Bäst vare <33 x)

Och sen på svenskan så skulle jag göra "om" svenska provet som vi hade typ för en vecka sedan elr typ kompleteringar elr vad det heter,, asså jag fick 29 på provet och man skulle ha 30 för godkänt -.- Värsta besviken ;P Nejjj nu ska jag inte skryta "förlåt"... :)

 

 

Men sen så hängde jag med Ida hemm <333 Jennika med :) Vi gjorde inget speciellt vi lovade att vi skulle öva på matten men gissa om det blev så ?? haha nejj ? :O

 Imon kommer Lollo tillbaka till skolan :D <33

 

Menn pusshejj <33   

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards