natthhaliee

Alla inlägg under december 2009

Av Nathalie - 22 december 2009 18:25

Hejj :) !

Nu är det bara 2 dagar kvar till Julafton,, kan inte fatta det !

Jag har iaf nog handlat klart alla julklappar :)

Jag åkte till Allum idag iaf ;) Köpte inget speciellt,, skulle köpa mera lösnaglar på Kapphal för 49.50 , men de värkar inte sälja de mera? :/

Men jag köpte lim så jag kan iaf limma på de jag har, till Julafton !

Och snart så ska jag städa mitt rum mera, :/

Men först så ska jag nog fila till min lösnaglar ;)

Är det någon som vill göra ngt på nu på lovet,, denna vecka kan jag nog inte, , men nästa ? :) <3


Men ni får ha det så bra ,, / Nathalie :D



Av Nathalie - 21 december 2009 21:10

Hejjhejj :)

Jag har inte hunnit att blogga förän nu,, jag har städat idag, på mitt rum lite, och hjälp mamma med en massa saker,, ;)

Och sen så har jag varit i Lerum och kollat lite i affärer där,, för Robin skulle klippa sig,, !

Men jag köpte inget,, de har ju gjort om där inne nu så det är jättefint och fräscht (stavning) . Men de har fortfarande inga roliga affärer där,, jag har hört att de ska öppna Gina Tricot , :D Så det får man la hoppas då ;)

Imon så ska jag nog till Allum och köpa de sista Julklapparna :)

Men ni får ha det så bra ,, :) <3

Pusshejj ,, Nathalie :)

Av Nathalie - 20 december 2009 13:52

Tjenixxen ! :)

Än har jag inte gjort ngt speciellt idah,, min farmor och farfar är hos oss nu ;)

Så jag har precis suttit och fikat lite med de ,,!

Sen så ska jag mamma och Robin åka in till Allum,, tror vi tar tåget ;) Får se,,

Om jag köpter ngt till mig själv så kan jag ta kort på det och lägga upp det här på bloggen :)

Annars så köpter jag julklappar :)

Jag vet inte riktig vad jag mer ska göra idag,, kanske gå en promenad ute,, vet inte ? :P


Pusshejj :) // Nathhaliee <3




Av Nathalie - 19 december 2009 19:43

Hejjhejj :)

Jag orkar inte ta kort på granen som jag sa förut,, men fin blev den iaf :)

Ikväll så kommer jag och Robin(storebror) vara ensamma hemma -.-

Inte kul !

Mamma och Pappa ska typ till några kompisar elr ngt?

Och då tänker jag ha en liten egen filmkväll ,, bara för mig ! :D

Vet inte riktigt villka filmer jag ska se på , men det blir la det varnliga :)

Och sen så går det säkert ngt roligt på TV :D

Imorgon så kommer Farmor och Farfar och hälsar på :)

Sen så ska jag och Mamma åka till Allum och köpa julklappar till mina kusiner :) <3


Pusshejj  :) Ni får ha en riktigt go kväll framför TV:n eller vad ni gör ,, :) <3

//Nathalie   

Av Nathalie - 19 december 2009 12:59

Hejj:)

Idag vaknade jag vid 10 ,, så det är jag rätt nöjd med :) Annars brukar jag vakna vid 12-13 på helger och så, jag har inte gjort ngt speciellt än ,, kollat lite på TV och så,, men snart så ska vi klä granen ,,är det för tidigt? När brukar ni klä eran gran?

Igår så fick jag för första gången in lite julstämning i mig ,, jag och mamma Julpyntade och julstädade lite granna ;)

Var ska ni fira Jul i år? , själv ska jag fira hos mina kusiner :) <3

Det ska bli jättekul ,, ! :D

Jag känner att jag inte har så mkt att skriva om just nu ,men det kanske kommer ett till inlägg senare ,,elr två? Då kan jag ju kanske lägga upp en bild på våran gran :)

Föresten(stavning) vad har ni för nyårslöfte,, nu har jag bestämt mina :

 

1. Inte bita på naglarna x)

2. Inte svära så mkt som jag gör :)

3.Inte äta godis på vardagar !

4. Den sista är att jag ska få mera läsare såklart :) <3

 

Pussshejj :) <3 // Nathalie   

Av Nathalie - 18 december 2009 10:52

HejjHejj :)

Idag var det ju då Julavslutning i skolan :) <3

Vi började halv 9 , och då gick vi och kollade på Julspelet -.- samma varje år !

Sen så gick vi upp till 9:ornas klass rum och skulle typ göra en tävling ,, Niklas och Andrea var med i tävlingen ifrån våran klass :D Men 8:orna vann !

Sen så gick vi till vårat klassrum och avslutade dagen ,, med ett Hejdå och God Jul :) :P

Egentligen så skulle vi sluta 11 ,men vi slutade tio över tio ,, tror jag :) <3

Jag ska snart baka pepparkakor ,, ! :) Det gjorde jag igår kväll med,, men det är kvar lite deg ,,så jag gör slut på den nu,, och sen så ska jag också gå upp till handlarn och kolla om de har glasyr ,, som jag kan lägga på pepparkakorna :) <


 Pusshejj :) <33 // Nathalie   

Av Nathalie - 17 december 2009 12:42

Hejj ;)

Jag kom till skolan tio i 9 ;)

Jennika kom till skolan 9,, så vi sprang upp till klassrummet så vi skulle hinna , innan hon kom så stog jag och tjuvlyssnade på julshowen ,, jag hörde när Lovisa, ida , linnea och mikaela sjungde det lät jätte bra ;)

Idag har vi bara städat våra skåp lite, tvättat bord och så, sen så skulle vi kolla på Julshowen kvart över 10 ,, de hade en show 9 också :P

De var verkligen jätte bra ;) <3


Nu är jag hemma hos Lovisa <33 När vi åkte bussen så var det bara vi, och en till , som gick av innan oss,, så vi frågade om han kunde köra ända upp till Lovisas hus,, men han sa , att han inte fick det ,, och vi bah: okejj ,, och helt plötsligt stannade han bussen och vi fick gå av där,  och det tog typ en kvart att gå hela skiten ,och vi fick typ damp för det var så himla kallt,, vi kommer typ bli förkylda x)

Men nu ska vi snart baka pepparkakor så ni får ha det så bra :D <33

pusshejj// Nathalie   

Av Nathalie - 17 december 2009 08:26

Hejj ;)

Jag gick upp kvart i 8 idag :) För vi har sovmorgon eftersom vi stannade till halv 6 ungerfär i Göteborg med klassen,, för vi skulle ju kolla på den dära filmen halv 5 och sen så fick de som ville åka tillbaka 17.17 tåget ifrån Göteborg ;)

Så om ungerfär 20 mín måste jag gå till skolan :/

De som ska vara med idag på Julshowen börjar istället vid 8 !  Det är rätt dåligt att de  börjar då ,, eftersom vi andra får börja vid 9 :)

Men vi slutar ju vid 12 :) Och då ska jag med Lovisa hem  :) <33 Vi ska baka pepparkakor ;) Och imon så är det Skolavslutning :D <3 LÄNGTARR x)


Men jag måste snart gå så jag hinner inte blogga mera nu ,, men jag bloggar nog senare hos Lollo :) <33

Pusshejj // Nathalie     

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards