natthhaliee

Alla inlägg under februari 2010

Av Nathalie - 10 februari 2010 07:55

Hejj :D

Fölåt för att jag inte bloggade igår kväll ngt mera, men jag behövde verkligen öva på matte, jag satt iu ungefär 2 timmar !, och sen så tog jag lite paus och åt och så, så jag hann inte så mkt. Matte provet är idag, så önska mig lycka till ;P

Men nu måste jag snart sticka till tåget, jag ska möta Lovisa (www.lovissass.bloggplatsen.se),där vi ska åka in till lerum och där ska vi gå till Lerums Gymnasium, för att möta upp alla i klassen, vi ska på ngn teater och den heter Disney Show, det ska la bli rätt så kul ;P , men nu måste jag gå ;P för jag ska möta lollo kvart över, och jag måste klä på mig ;P

See Yaa // Nathaliee :D

Av Nathalie - 9 februari 2010 16:12

Hejj! :)

Nu ska jag plugga inför matte provet som är imon ! ;/, Inte så kul då , men om man ska klara det så får man plugga :)


Bloggar mera senare idag :D

See yaa ;P // Nathhaliee   

Av Nathalie - 8 februari 2010 17:53

Hejj ! :)
Jag är med och tävlar hos www.melba.se och tävlingen hålls hos www.fokis.se :)

Så var gärna med och tävla där, jag har precis valt en mjukisdräckt :) Nu ska jag bara hoppas att jag vinner ;)


Ha dett bra // Nathalie  

Av Nathalie - 7 februari 2010 11:17

Hejjsann :)

Idag är det Söndag, och det betyder ju att det är skola imon :/, och på Tisdag så är det SO prov och jag känner att jag inte har övat någonting på det, och matte provet är på Onsdag ,tror jag, och jag behöver öva på massa av det också känns det som !, så jag har bestämmt mig för att plugga nästan hela dan ! Men man måste ju göra det lite roligare , så jag sätter på lite filmer samtidigt ;P Vet inte riktigt vilken film,men det blir vel ngn rolig :)

Igår kväll var jag och min familj hemma hos deras kompisar :), de har 4 barn, fast de största är typ 17 och 18 ,elr ngt och det är killar , och sen så har de två killar som är 95 :or ,så det är inte roligt att bara vara med killar , men det går la ;P , vi badade Jacuzzi (stavning):) och kollade på melodifestivalen ,och sen så spelade vi DJ Hero , om det är ngn som vet vad det är ? ;P , men det var väldigt svårt faktiskt , tyckte jag då, men det var ändå kul :P.

Det kanske kommer lite bilder senare idag , för jag kommer nog gå ut och ta lite kort och så, för jag kommer aldrig klara av att vara inne hela dagen ;p Men sen så ska jag nog åka och handla mat och så , (gjorde aldrig det igår)


Ha det bra / Nathalie :)

Av Nathalie - 6 februari 2010 11:20

Hejjsaaan :)

Idag så är det lördag och ikväll är det ju Melodifestivalen, får se om jag ska se på det? , det är inte så roligt längre tkr jag. Men jag får se :)

Jag hinner inte blogga så mkt nu för jag skaa duscha och sen så ska jag med mamma till lerum , för vi ska handla mat och så ;P  Jag hann inte blogga ngt igår för jag hängde med lollo hem :) , och vi pluggade lite, men jag kom hem typ vid 6 , så då skulle jag kolla lite mera på SO:n och så , och sen så åt jag , och kollade på Lets Dance. Asså jag kan egentligen inte fatta att Rabih åkte ut , jag menar det stog liksom mellan han dära markus birro elr vad han heter , och rabih , och rabih åkte ut , jag tkr iaf att han dära markus inte kan dansa ! :) Men jag "Hejjar" på Mattias och Cecilia såklart :) Så hoppas de vinner !,vilka tror ni vinner Lets Dance 2010? 

Ha en bra lördag och en bra Lördagskväll !

Ha det bra // Nathaliee    

Av Nathalie - 4 februari 2010 19:48

Hejj :) !

Idag så gick vi till tio i tre i skolan, och det har varit bra idag , inte så tråkiga lektioner heller faktiskt,  jag fick också reda på att matte provet var flyttat :D Egentligen så skulle vi ha det nu på Måndag, men hon flyttade det till Torsdag :) Eller vi har en A och B del när vi gör matteproven, det är två pappren, och jag tror att A delen var nu på Onsdag , och B delen på Torsdag ! Så nu har jag iaf några mera dagar att öva :) Men SO provet är fortfarande på Tisdagen ,! Men jag tror att jag kommer att klara det :D

Idag var det strart för dans :) , för er som inte vet så går jag och dansar i en grupp som heter FunkyTeen. Där går det tre andra tjejer som också går i min klass. :)

Låten vi fick var typ en massa olika låtar , det liksom ändrar låt, så först är det en låt  i några sekunder typ och sen så kommer en annan låt, aa om ni nu fattar :P

Jag tkr att låtarna var lite tråkiga .... ;P

Men det kommer nog gå bra ändå :)

Om ni undrar vrf jag har haft så dålig med inlägg på sistone , så är det bara för att jag har övat så mkt inför alla prov vi ska ha ;P , och det kanske bli det nu imon , och på måndag och så ! ,så ni vet ! Men jag ska verkligen försöka att skriva.

Det var nog allt, ha det så bra // Nathalie   

Ajjusst det , ikväll så kommer Made in Sweden på 4:an klockan 9 :)

;P

Av Nathalie - 2 februari 2010 17:10

Hejj :)

Här kommer frågorna och svaren ifrån min frågstund, jag fick 8 st frågor, inte så många men det räcker ? elr? :P


1.Gillar du att shoppa?

Svar: Jaa ! Det är en av de bästa sakerna jag vet :D,


2. Vad heter den skolan du går på ?

Svar: Den heter Stenkulan !


3.Har du några syskon? hur många isåfall och vad heter de och hur gammla är de?

Svar: Jag har en storebror som heter Robin och är 15 !



4.Vilket är ditt favoritdjur?

Svar: Ojj,, ;P Jag har rätt så många , men några av de är , Hamster,Hund , Katt och många mera :D



5.Har du något husdjur?

Svar: Min storebror har två gerbiler, för er som inte vet vad  det är så är de lika en hamster , fast de har lite längre svans ;P, och själv så hade jag en hamster som hette Alice men hon dog för inte så länge sedan :( Men jag ska nog köpa en ny hamster snart :D  ?

Nån som vet ett gulligt hamsternamn till en tjej? KOMMENTERA :D




6.Hur gammal är du?

Svar: För er som inte vet så är jag 13 år , och jag fyller den 27 Mars !



7.I vilka länder har du varit i ?

Svar: Det är inte så många faktiskt :(, men Tyskland, Danmark, Spanien aa det var nog det ;P



8.Vad heter din bästa vän?

Svar : Jag vill inte svara på det för det vore taskigt , men jag kan säga att jag umgås mest med en tjej som heter Lovisa :D ,hon går i samma klass som mig ,och hon har också en blogg, :D, kolla gärna in den här på www.lovissass.bloggplatsen.se :)


Såå det var alla frågor :) Hoppas ni blev nöjda?


Ha det bra , nu ska jag göra läxor  :)

// Nathalie  :D

Av Nathalie - 1 februari 2010 15:45

Hejj ! :)


Igår blev det inget inlägg, för jag var med min mamma på hennes jobb ;P

Det var meningen att jag skulle hjälpa henne att stå i kiosken på tåget, till Karlstad :)

Men som ni nog har hört så spårade ett tåg ut igår på Göteborgs Central ;P

Så det blev nästan stopp i traffiken !,(med tågen då) .

Först så skulle vi komma iväg helt vanligt , men sen så blev det ändrade planer , vi fick istället åka till Trollhettan med buss ! ;( , i en timme. ,men det gick la , men sen så skulle vi gå av i trollhettan sen och fortsätta med tåg upp till Karlstad , (på det tåget skulle vi inte heller stå i kiosk, men sen så skulle vi så i det påvägen hem , men det blev inte så heller ;(, så jag åkte med nästan i helt onödan :P, men,men jag skulle nog inte kunna hitta på ngt annat hemma om jag skulle vara hemma,!

Men nu ska jag inte snacka mera om det, !


Idah hade vi sovmorgon , vi började 9 , så jag fick sova ungerfär en timme längre än vanligt :D och egentligen så börjar vi halv 9 och går till halv 4 , men vi slutade halv 3 idag , för lärarna skulle på ngn kurs :D

Så det var bra, men vi fick ändå med oss en hemuppgift :(, jag har jätte många saker jag måste både kunna , elr läxor, imon har vi Engelska läxa, 10 ord, och sen så har vi SO och Matte prov nästa vecka :( , och ett NO häfte som ska vara klart till v.9 så det är inte så stressigt med det . Men , men så är det la när man går på högstadiet?


Ni får lite bra låtar här som ni kan lyssna på också, om ni vill? :D

Rihanna - Russian Roulette


Katy Perry- Waking up in Vegas


Kesha- Tik Tok

Frågorna ifrån min frågestunds svar kommer senare idag :D OM jag hinner :)


Ha det bra :D // Nathhaliee :D , PS , glöm inte att kolla på "Familjen Annorlunda" som kommer kl.20.00 i kväll i Tv4. ;)

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards