natthhaliee

Alla inlägg under februari 2010

Av Nathalie - 15 februari 2010 13:35

Hejj :)

Kom precis in efter att har åkt skidor i typ 2 timmar, det gick bättre idag , men jag åker i bara en backe som är rätt lätt ;P men jag ska snart åka lite andra backar :)

Jag ska nog ut senare idag igen och åka ! , fast jag får se om  jag orkar, jag har väldigt ont imina fötter :P, Och man blir rätt trött i benen också ,för man spänner sig, iaf jag ::P , men ni får ett till inlägg senare idag , för nu orkar jag inte blogga mera ;P

Ni får nog se alla bilder när jag har kommit hem  :) Och det blir antingen på Lördag eller på Söndag :)


ha det bra // Nathaliee   





...

Av Nathalie - 14 februari 2010 19:07

Hejj igen :)

Jag sa ju förut att jag skulle lägga upp lite bilder,.

Men det går tyvärr inte att göra det nu ? vet inte vrf , men mitt internet är så himla segt så det går nog inte därför,  elr det kanske inte beror på det?

Men jag ska gå och äta nu , ha det bra, // Nathaliee   






Av Nathalie - 14 februari 2010 14:58

hejj :)

Har varit ute och åkt skidor sen i morse :) , det gick la sådär, har inte åkt på 3-4 år så det var lite svårt i början ;P Men det börjar gå bättre och bättre :D, jag ska nog gå senare idag och åka igen :), men först så måste jag åka och byta pjäxor(stavning),för de var lite försmå.

Igår kom vi fram till stugan vid typ två på dagen, och vi åkte ungerfär 7 på morgonen hemmifrån, så det tog typ 6-7 timmar att åka, det blev lite tråkigt tillslut, att sitta i en bil, med att typ bara lyssna på musik, men jag har ju såklart med min dator hit , så jag kunde kolla på lite film, men jag hade typ inget batteri kvar, så jag fick stänga av efter en timme typ ;/

Jag lägger ut lite bilder senare idag kanske, om jag har tid då :P,  Jag har inte tagit så många bilder än ! ;P


Men det kommer nog ett till inlägg ikväll , ni får ha det så bra , // Nathaliee   

Av Nathalie - 12 februari 2010 17:30

Hejj ! :D


Äntligen lov ! :), inga mera läxor och en massa annan skit ;P , fast lovet är ju bara en vecka ! , men det räcker .

Idag så var det då skola, rätt roliga lektioner bara, sista lektionen så åt vi fika som jag,Megan och Lina  har bakat , det var jätte gott :D

Sen efter skolan gick jag hem och då åkte jag med mamma och pappa till Net on Net ;P jag skulle köpa en kamera väska , men vi hittade ingen där så vi åkte till Media Markt :)  Där köpte jag en svart kamerväska, egentligen ville jag ha en Rosa sån, men den var slut, och jag behöver en till Sälen , när jag ska dit :)

Sen åkte vi hem och jag kom hem för ungerfär en halv timme sen :)


Ikväll är det Let`s Dance :) Och solsidan på Tv4 :)

Jag tycker bäst om Mattias ,tror jag men annars så är la Claudia också bra :)


Dagens låt : Rihanna -Rehab

Ha en bra kväll :) // Nathalie !

Aaa just det ja, jag ska ju till Sälen och det kommer nog vara en väldigt dålig uppdatering den hära veckan och nästa vecka ;P, men jag tar med mig min dator, och då får jag se om det finns internet i stugan som vi ska bo i :) Då lägger jag självklart upp en massa bilder :)    


Av Nathalie - 11 februari 2010 19:39

Hejj :)

Kom precis hem ifrån dansen :), det var rätt så kul, men jag tkr inte så mkt om låtarna och dansen ;/

Idag i skolan hade vi då Matte prov B delen, det gick sådär , men jag kommer nog inte få så många rätt.

Jag hinner inte blogga mera nu så det får bli ett kort inlägg, för nu måste jag duscha och sen så blir det Ghost Wisperer klockan 8 ;P och sen klockan 9 blir det  Made of Sweden :)

See Yaa :) // Nathalieee  

Av Nathalie - 11 februari 2010 15:54

Hejj !

Äntligen hemma ifrån skolan. JAAA alla prov är över nu, och jag ska till Lindvallen  ändå :), bilen blev fixad ;) . Jag är hemma hos Lollo nu , och vi är rätt så hungriga så vi ska äta nu , så PUSSHEJJ // Nathaliee   

Bloggar mera sen !(Tror jag )

Av Nathalie - 10 februari 2010 20:52

Hejj  :)

 Jag är inte på humör för att blogga just nu ;/, fick förut idag reda på att det kanske inte blir Lindvallen :(, för våran bil är helt konstig ? ;O, så imon ska den in på lagning och om de inte fixa den då , så går det inte att åka :( Åhh jag som har sett fram imot detta i typ 3 veckor ! Men andra avenyn börjar om 5 min så jag måste dra, men jag kan berätta lite vad jag har gjort idag, skolan, hem till Lina med Megan :D, (www.beY0U.bloggplatsen.se), vi skulle baka kladdkakemuffins men det gick åt h*lvete ;P, så nu har jag baka själv det här hemma , och Megan skulle också baka det :D Lina skulle baka sånna dära Kolakakor tror jag :D För er som undra vrf vi bakade så , var annan fredag så ska några i min klass baka ,så alla i klassen får kaka ! :)  Denna vecka är det då, Jag , Megan och Lina !

Sen kom jag typ hem vid 18.00, och då åt jag mat, var skit hungrig :P, sen så blogga nu, ojj nejj jag har glömt att öva inför B delen imon i matte provet, aa just det också , det gick rätt så bra idag på matte provet, ? Tror jagg !

Ha det bra sålänge // Nathalieee   

Av Nathalie - 10 februari 2010 10:33

Hejj :D

Nu sitter jag på fritidsgården i skolan :)

Vi kom precis ifråm Lerum , vi var och kollade på Disney Show , den var inte så bra, men de sjungde och dansade bra :), nu ska vi snart ha bild och sen så ska vi äta !, sen är det Matte prov :S // Ssee Yaa  :) Nathalieee !

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards