natthhaliee

Alla inlägg under februari 2010

Av Nathalie - 20 februari 2010 12:45

Hejj :)

Kom hem igår typ halv 11 ,  jag missade iaf inte vem som åkte ut ur Lets dance :P


Nu ska jag iaf gå och klä på mig och sen ska jag nog gå ut i snön och ta lite bilder :)

Om det blir några bilder så lägger jag kanske in de ! :)

Glöm inte att kolla på Melodifestivalen ikväll det är i Göteborg :D

// Nathalie  

Av Nathalie - 19 februari 2010 20:29

 Sitter i bilen fortfarande, elr vi skulle egentligen vara hemma om en halvtimme typ, men vi kommer nog inte hem förän om typ 2 timmar :/ , det snöar som f*an -.-, och halt på vägen, men vi får se :P , det hära får vara det sista inlägget idag nog, kommer noh inte orkar sen !, missar Lets dance oxå :/

Men ha det bra ! // nathaliee :D

Av Nathalie - 19 februari 2010 16:40

Hejj :D , nu sitter jag i bilen påväg hem vi är typ snart i Karlstad tror jag :P!

Vi stannade rätt så nyss och åt på Sibylla( stavning)  jag åt Hamburgare med pommes :) Det var la gott !

Jag har fått frågor om att skulle inte jag åka hem imorgon ?

Joo egentligen så skulle jag det , men på vädret så säger de att det kommer att bli ett jättestort snöoväder , och då så åker vi idag, för annars kanske det skulle ta 10 timmar att åka hem , istället för 6 timmar, och det blir lite jobbigt :P plus att det skulle bli 28 minus uppe i Sälen och då är det ingen ide att vara kvar, ? man kan ju ändå inte åka skidor ! ? Det blir för kallt . Så där har ni svaret :)

Men nu håller mitt batteri på att ta slut på min dator, men jag bjuder på lite bilder iaf :)

  Här brukade vi oftast fika :) , Man var tvungen att åka Sittlift dit upp :), Cafet/resturangen heter Snögubben !   Den hära stora snögubben låg bredvid Cafet :) och det är nog därför som det heter Snögubben :p       Här är den backen som jag åkte de 3-4 första dagarna :) Det var lite bilder :)

Ha det bra :) , jag bloggar kanske sen  när jag har kommit hem :D , Pusshejj // Nathalie !

Av Nathalie - 19 februari 2010 13:45

Hejj :D

Idag ska vi åka hem :) , det ska faktiskt bli jätteskönt :)

Längtar hem till alla kompisar och en massa  annat, fast inte skolan då :P

Förlåt för att jag inte la upp bilderna igår som jag sa att jag skulle göra , men jag orkade inte , vi var och badade på äventyrsbadet och det var jättekul :D, så jag hann inte heller ! Jag lägger upp bilderna antingen när jag kommer hem eller påväg hem , beror på om det finns internet i bilen ( jag har trådlöst nätvärk nu :) )

Annars får jag göra  det när jag har kommit hem !

Men jag måste gå och packa nu , Ha det bra :) // Nathalie   


Av Nathalie - 17 februari 2010 21:51

Hejj :)

Jag är med och tävlar i en tävling som anhålls på www.fokis.se , man kan vinna en t-shirt ifrån www.phoenixtshirt.com och jag har valt en t-shirt som heter  flower hello kitty t-shirt :) Här är en bild på den !

Motivering: Jag gillar denna t-shirt för att den är så gullig :)Och skulle nog passa mig jättebra :) Jag tycker att det var fina färger på den också :D


 


Ps. Jag lägger upp alla bilder imon om jag kan :) För det funkade just nu :)

Men det får nog bli imorgon kväll, för internetet är jättesegt här på dagen , vet inte vrf det är så :) ?

//Nathalie :D

Av Nathalie - 17 februari 2010 18:20

hejj :)

Idag har vi varit borta i ett ställe som heter Gustavsbacken,  det har varit kul :) Och det är rätt så lätta backar där och då blir det lite roligare , för jag kan inte åka i så branta  backar :P , vet inte vrf jag bara vill inte ;P

Men det kommer nog gå bättre nu de sista dagarna :)

Efter vi hade åkt klart ungefär vid halv 3 så fgick vi på After skii  :)

Det var rätt så kul :) , det var lite bra musik och sen så var det några andra som också spelade :P, på en scen .

Imorgon ska jag åka skidor då :P och sen så ska jag gå och bada på ett äventyrsbad som inte ligger så långt ifrån våran stuga. Det ska bli kul :)

Men det var allt :D Ha det bra // Nathalie  

Av Nathalie - 16 februari 2010 15:11

Hejj :)

Idag vaknade jag halv nio, och gick upp och åt frukost :P, sen gick jag och klädde på mig pjäxor och annat ;P Vi skulle till Högfjället, men för mig blev det inte riktigt så :P, vi åkte helt vanligt dit , och jag hade aldrig åkt dit förut så jag visste inte riktigt hur vägen gick, när jag kom dit så var hela vägen typ helt platt, så man var tvungen att typ gå med skidorna, ;/, och det är skit jobbigt :P, så jag och mamma tog en ankarlift tillbaka till Snögubben (ett café) och tog en macka :)

Sen ¨åkte vi tillbaka tillbaka till stugan :), och åkte lite där i en backe som ligger nära stugan :), och nu har jag precis bakat en tårta med mamma för hon fyller år idag :D.

Jag ska nog gå ut snart igen och åka med min storebror och några andra :)

Annars åker jag lite själv kanske :P


Ngn som vet om det kommer ngt bra på TV ikväll? Kommentera :D

Ha en fortsatt trevlig dag :D// Nathalie :)

:)

Av Nathalie - 15 februari 2010 21:43

Hejjsann :D

Nu sitter jag i soffan och kollar på TV;P , inte ngt speciellt roligt att kolla på  :/,


Imorgon blir det nog inte så mkt bloggande ,för vi ska till Högfjället och vi kommer nog vara där nästan hela dagen ? , och det tar typ en timme att åka dit med skidor? ;P Det ska  bli kul :D, men jag kanske hinner med ett litet inlägg på morgonen när jag har vaknat ? :) Får se om jag orkar ? :)


Om ni inte har ngt att göra, så kan ni kolla in de hära bloggarna :)


www.lovissass.bloggplatsen.se


www.beY0U.bloggplatsen.se


www.hjertalinnea.blogg.se


www.malinlindbergs.bloggplatsen.se


www.trettiofemsekunder.blogg.se


Nu vet jag inte riktigt mera om vad jag ska skriva? Så det hära får bli det sista inlägget för idag :)

Ha en fortsatt trevlig kväll, och ett bra Sportlov :) // Nathalie  


Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards