natthhaliee

Alla inlägg under februari 2010

Av Nathalie - 24 februari 2010 17:57

Hejj :)

Nu har jag fixat till lite roliga saker här på min blogg ! , som ni nog ser i min meny här till höger ! , lite musik och en klocka :D, det kan man fixa på www.designadinblogg.se där kan man t,ex fixa en sån ipod touch som jag har här , fixa klocka, datum, och en massa annat roligt :) Det är rätt så lätt att fixa sånt :) Tyvärr är det väldigt svårt för mig att förklara , men på deras hemsida visar de hur man ska göra.

Det står bara hur man ska göra om man har blogg.se där, men ni som har bloggplatsen går bara in på www.bloggplatsen.se och loggar in , och högst upp till höger så står det frågor o svar, där klickar ni , och där står det hur ni ska göra för att få in sakerna på eran blogg :D

Hoppas ni förstog ! :)

Jag ska försöka att fixa bilder på hur man gör :)

// Nathalie :)

Av Nathalie - 24 februari 2010 13:00

Hejj :)

Idag mår jag lite bättre kanske går till skolan imorgon :) Får se !

Har iaf inte så ont i halsen längre,, :)

Nu sitter jag och kollar på en film som heter Wild Child :) Den är riktigt bra faktiskt ! en riktigt tjejfilm :P


 

Vi hörs nog senare idag :)  // Nathalie   

Av Nathalie - 23 februari 2010 18:51

Jag vet jag är med i många tävlingar hos foki (www.fokis.se) , men hon har så många bra tävlingar där man kan vinna många fina saker :)

Tävlingen hålls såklart hos www.fokis.se , och i tävlingen kan man vinna "fokis outfit" nu måste jag också länka till en hemsida :) www.kii.se :)

Så det är bara frittfram nu om ni också vill tävla  :)

Hoppas jag vinner nu då !, det skulle vara jätte roligt , eftersom jag har varit med imånga tävlingar men inte vunnit ! / Nathalie ;)

Av Nathalie - 23 februari 2010 18:33

Hejj !!

Har varit hemma idag ifrån skolan,, är riktigt förkyld,  jag tror iaf inte att jag har så mkt feber, men jag har skit ont i halsen :// , jag vill verkligen gå imon till skolan för då ska vi göra roliga saker :) , men jag får se hur jag mår, så som jag mår nu så stannar jag nog hemma ! Men jag vill verkligen inte vara sjuk tills på Torsdag för då är det dans igen :),

Jag kommer inte på ngt mera att skriva om just nu så ni får nöjja er med det hära :)

// Nathalie   

Av Nathalie - 22 februari 2010 17:24

Hejj :)

Första dagen efter Sportlovet, det var la rätt så kul .

Vi har ju Tema vecka nu så vi började 9 imorse :) Så jag fick en timme sovmorgon typ ! Och vi slutade 40 min tidigare :P tema veckan handlar om Miljön , typ om miljöförstörningar och så. Vi kollade på en långtråkig film som typ var en och en halvtimme lång -.- , fast ibland var det intressant :P Och sen  så gjorde vi en massa annat konstigt också :P

Imorgon har vi språk hela dagen -.- , asså seriöst vi ska sitta och ha det ifrån 9 till tio i tre !

Så nu sitter jag och övar på lite glosor som vi ska kunna imon ! Och sen så  måste jag också göra Svenska !

Nu får det hära räcka idag :) // Nathalie :D

Av Nathalie - 21 februari 2010 15:01

Hejj :)

Söndag och sista dagen på Sportlovet :/, men vi har iaf Tema vecka imon och hela veckan. Då har vi en massa olika lektioner och ibland så börjar vi senare och slutar tidigare :) , och vi har inga läxor :P

Idag har jag varit ute mkt i snön,  tagit lite kort och så :)

Sen gick jag till mina kusiner ett litet tag !,  sen så skulle jag såklart gå igenom skogen och upp i en stig som är precis utanför där jag bor och hela den stigen är det typ bara uppförsbacke :P , och där är det ju ingen som har plogat elr så , så det var jätte jobbigt att gå upp för den :P.

Någon som vet om det kommer ngt bra på Tv idag ? Kommentera gärna ! :D


Tog lite bilder påväg till mina kusiner ^^

  Blev rätt så nöjd med denna bild :) , ser man att det är Snöflingor? ^^  

Ha det bra // Nathalie    

Av Nathalie - 20 februari 2010 18:17

Hejj :)

Sa ju förut att jag kanske skulle ut i snön senare idag, var ute , men fick inte några direkt bra kort? !

Så det kommer la ngn annan dag ?

Gjorde nyss våfflor och åt de med alla i familjen :) , var jätte gott !

Senare blir det Melodifestivalen och godis :D

Imorgon är det redan sista dagen på sportlovet :/ , det har gått så fort ! , men jag har ju varit i Sälen , så kanske inte så konstigt? , har haft väldigt kul :D

Imorgon ska jag nog också färga mitt hår :) Jag ska typ göra ljusa slingor och färga min utväxt ;) Så lägger kanske ut en bild på det ? :)

Nu har jag inte kört dagens låt på väldigt länge , men det är inte varje dag som man har ngn :P


Ha en bra kväll framför TV :n :)  // Nathalie .

Meet me halfway- Black Eyes Peas. 

Av Nathalie - 20 februari 2010 15:32

Ny Header, inte så rolig kanske, men den får vara så !


Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards