natthhaliee

Alla inlägg under mars 2010

Av Nathalie - 2 mars 2010 20:01

Hejjsann :D

Idag i skolan hade vi på morgonen språk ,rätt så tråkigt som vanligt :P

Sen så skulle vi egentligen ha idrott, men det var typ rasrisk i våran idrottshall, elr ngt , så vi hade matte istället, rätt så kul , vi har ju börjat på ett kapitel som heter procent och det är faktiskt kul :)

Sen så skulle vi ha SO och vi fick reda på vad vi fick på våra prov och jag blev godkänd :D fick typ 71 av 84 , så blev nöjd :D

Sista lektionen hade vi engelska test, vi hade i läxa att läsa några sidor i en bok som heter textbook som vi har , och sen så skulle vi svara på frågor om den texten , jag tror det gick bra :D


Efter skolan så åkte jag upp till gymmet med mamma och pappa :) , orkade verkligen inte , men om jag har ett gymkort så får jag gå när jag kan :P

Nu har jag gjort lite matte och ska snart öva på spanska glosorna som är tills på Fredag :)

Ajjustdet på torsdag ska jag bada med klassen på vattenpalatset ,inte så kul ! :/ är rätt så trött på det ,vi var ju där inte så långt före jul !

Det var allt från mig idag :) // Nathalie   

Av Nathalie - 1 mars 2010 19:57

Här får ni en bild på den :P

Kanske inte så roligt att se, men jag har inge att göra :D


  // Nathalie :D

Av Nathalie - 1 mars 2010 19:20

Hejj :)

Idag iskolan så var det vanlig dag, vi gick till halv 4 , och började halv 9 :)

Dagen gick rätt så fort ändå !,  den roligaste lektionen var nog den sista för då hade vi elevensval :) Och jag och lovisa och några andra satt inne i grupprummet :), jag och lollo typ skratta ihjäl oss :P , vet inte vrf ! :)

Nu har jag precis bakat kärleksmums :) , de blir nog bra !

 Det blir kanske en bild på de snart ,när de är helt klara :D

// Nathalie   

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards