natthhaliee

Alla inlägg under mars 2010

Av Nathalie - 10 mars 2010 17:45

Hejjsann :D

Hade ju omprov i matte idag , det gick jätte bra ! :) Så hoppas att jag blir godkänd på den :P

Nu har jag precis sett klar filmen "UPP" , den kanske värkar lite töntig, men den var faktiskt jätte bra !, ngn som har sett den ? :)

Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska skriva om, så någon som har förslag ? :)

// Nathalie :D

Av Nathalie - 9 mars 2010 15:37

Hejjsan :D

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag orkade verkligen inte , var jätte trött efter en lång dag i skolan !

V slutade tidigare idag med:D  Imorgon slutar vi två så det blir skönt :)

jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om ? , Har ni några förslag , kommmennnteerrra ! :D

Så sålänge som jag inte har ngt att skriva om så blir det inget bloggnade :/ ,

Men här få ni iaf dagens låt : Miley Cyrus - 7 Things,


Nu ska jag gå och göra matte :) ; // Nathalie   

:)

Av Nathalie - 7 mars 2010 20:23

Hejj :)

Sa ju förut idag att jag skulle försöka få en bild på min hamster :)

Vet inte riktigt vad hon ska heta, har Milly, Minnie och Pixie på listan :P

Vad tycker ni ? , kommentera, ni får gärna också skriva ett eget förslag :D


Här får ni iaf en bild på henne, inte så bra,men det är väldigt svårt att ta kort för hon rör sig hela tiden och springer runt :P

  // Nathalie :D

Av Nathalie - 7 mars 2010 12:16

Hejj :)

Fölåt för att jag bloggade så dåligt igår, men jag var och köpte en hamster :D, fick reda på att vi skulle åka och köpa den igår på morgonen, (efter jag hade bloggat , så om ni undrar vrf jag skrev, "vet inte riktigt vad jag ska göra idag ) så visste jag inte om det :P

Men det blev en tjej och hon är bara 5 veckor gammal, och jag får inte ta ut henne än, elr sen när hon har vaknat för nu ligger hon och sover. Och förut när jag försökte få ut henne ändå , så bara pep hon typ :P

Det kanske kommer en bild på henne senare idag :D


Imorgon är det skola igen -.- , men det är faktiskt rätt så kul ändå, men polisen kommer imon till våran klass och ska typ prata om snattning och så :P Kanske inte så kul ... ?


Här får ni dagens låt :D ,, Jag vet jag har varit jättedålig på det hära de sistaste månaderna.


Black Keys- Jonas Brothers. Har aldrig riktigt tyckt om de , men den hära låten är skitbra :D



// Nathalie   

Av Nathalie - 6 mars 2010 10:54

Hejjj :D

Äntligen helg ! , vet inte vad jag ska göra idag, kanske gå ut och sälja lite kakor, som vi säljer genom klassen, till våran klasskassa :), och sen så måste jag öva på lite matte , ! , inte kanske så kul på en Lördag , men om man ska klara det så måste man öva :)

Men annars så vill jag typ till allum , men jag har ingen som vill elr kan hänga med , :/

// Nathalie   

Av Nathalie - 5 mars 2010 18:12

Hejj:)

Fick ett tips  om att jag kan köra hiss och diss, jag tänker börja med det och , varje månad så kommer jag ha det :D, Jag kör hiss och diss , om allt ifrån Februari nu , och sen i slutet av Mars så kör jag igen :D

Det kommer självklart vara olika många hiss och diss, beror på hur mycket bra och dåligt som har hänt.


Hiisss  :)


Skidor i Lindvallen på Sportlovet !


Klarade SO provet !



Diiss :/


Klarade inte Matte provet :/


Många prov att öva på !


Skolan !



Hoppas ni blev nöjjda  ! :)
Inte kanske så roliga hiss och diss, men det här var ju första gången :P

// Nathalie :D


Av Nathalie - 5 mars 2010 17:43

Hejjsann :D

Har verkligen inget speciellt att skriva om just nu !,  så när jag har kommit på ngt att skriva om så bloggar jag igen :D, om ni har ngt förslag på vad jag kan skriva om så kan ni gärna kommentera :D

// Nathalie :D

Av Nathalie - 4 mars 2010 15:50

Hejjsann :D

Idag började vi 9 , fast vi skulle mötas vid vattenpalatset, för hela våran klass och nior och åttor skulle bada :)

Vi skulle typ ha simövning, och det gick såklart bra :D, lite trångt bara när vi skulle byta om och så,  !

Jag och lovisa gick och åt pizza på ferrari efter , för vi skulle inte hinna till lunchen i skolan?, sen så gick vi och köpte lite godis på hemmakväll, och gick och satte oss vid tåget, när vi kom tillbaka så hade vi SO, och sen sista lektionen så hade vi matte :)


Sen idag blir det dans :) , förra veckan kunde jag ju inte dansa,  jag var ju förkyld, så jag får se om jag har missat ngt? ,men det tror jag inte.

Och sen så blir det Ghost Wisperer  :D


Ha det bra // Nathalie :D  

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards