natthhaliee

Alla inlägg under mars 2010

Av Nathalie - 17 mars 2010 18:35

Hejjsann :)

matteprov i skolan idag !, det gick ganska bra, men det var typ ngt som heter G-Prov och då måste man ha alla rätt ,, för annars klarar man det inte, så det kommer jag nog inte klara ! ?

Men iaf, efter skolan så gick jag och Megan ut och gick en jättelång promenad :)

Tog typ en halvtimme, men det var rätt så skönt ändå :P

Sen stack vi hem till henne , :)

Sen så skulle hon äta och då åkte jag hem !, och nu så måste jag göra SO-läxan som är tills imorgon , xD,  smidig är jag, gör allt  i sista sekunden ;)

Det var hela min dag :)

// Nathalie   

Av Nathalie - 15 mars 2010 17:07

Hejjsann :)

Bloggade inte förän nu , men jag kom hem typ vid 12-1 och min storebror fyller år idag , så vi skulle typ äta bakelse och så:D , sen när han skulle öppna sina "paket" så fick jag också ett , (vi brukar alltid få ngt på varanns fördelsedag :P ), inte ngt så stort men jag har tjatat mig till min min mobil ,elr jag visste att jag skulle få en ny, men jag kunde inte vänta att få den tills min fördelsedag som är om typ 2-3 veckor , så jag fick min mobil idag !! :D, den är såklart i Rosa , och touch ;)

Lägger upp en bild på den här nedan för :)


Hotellet som vi bodde på var inte så jättefint , kommer en bild på det med, men tyvärr så får ni inga bilder ifrån den "lilla resan" , jag glömde min kamera hemma :/ ,Smart ? ;O , men om ni undrar var jag fick bilden ifrån på hotellet så tog jag den ifrån google :)


   

// Nathalie   

Av Nathalie - 14 mars 2010 17:15

NU DRAR JAG TILL KARLSTAD ! :)



Bloggar inte förän imorgon när jag har kommit hem :)


// Nathalie   

Av Nathalie - 14 mars 2010 13:04

Hejj :)

Värsta skönt att veta att det inte är ngn skola imorgon :), ni som inte vet så har jag studiedag imon! , :D,

Drar till karlstad senare idag med Mamma :), ni som inte vet så jobbar hon på SJ och idag ska hon åka till Karlstad :P , vi ska bo på hotell över natten , och det ska la bli rätt så kul :) , inte så kul att åka tåg men det kan vara kul att komma bort härifrån ett tag :)

Jag kommer nog hem ungerfär vid 12 imorgon  så då bloggar jag då, och kanske lägger ut lite bilder ! På t,ex hotellrummet ?

Pusshejj // Nathalie :D

Av Nathalie - 13 mars 2010 20:18

Hejjsann :)

De hära låtarna är faktiskt riktigt bra !

Ola- Unstoppable


  Darin-You`re Out of my life                                              Eric Saade-Manboy

     // Nathalie :D

Av Nathalie - 13 mars 2010 15:17

Hejjsann :D

Vaknade 10 idag och gick upp och gjorde mig iordning , för jag och mamma skulle åka och handla mat, till i kväll för vi ska ha gäster då :) , det är typ mamma och pappas kompisar som ska komma .

Det ska la bli sådär kul ;)

På ica träffade jag iaf Lovisa :) Checka in hennes blogg här :),(www.lovissaofsweden.bloggplatsen.se ) där hon skriver om hennes fritid , kompisar och hon har nyss börjat med att tipsa om smink :D


Har precis städat lite på mitt rum, inte så kul , men jag behövde verkligen.

Sen idag är det ju Finalen i Melodifestivalen :), men det är ingen speciellt bra som är med :)

Ps. Nu har jag tagit bort min "iphone-spelare" här på bloggen, tröttnade på den !

Ha en bra Lördag   // Nathalie   

Av Nathalie - 12 mars 2010 17:11

Hejj :)

Äntligen Fredag !, och helg, vi är också lediga en extra dag ,för på Måndag så är det studiedag :D, Fast det är ju bara en dag , men det är bra ändå :P

Idag i skolan hände det inte så mkt, det var inte en så rolig dag , slöjden var tråkigast -.-

Sen idag är det Let`s dance    Willy elr Molly ska åka ut tycker jag :)

Sen så kommer solsidan , den är skit rolig !  Det har ni nog inte missat , men ni som inte har sett det än, det kommer mellan pauserna i Let`s Dance, elr den dära långa pausen som typ är halv 10 .

Men det blev ett till kort inlägg idag, ha det bra ,   // Nathalie :D


Dagens låt : Thriller Megamix- Michael Jackson ( vet inte vrf just den heter Thriller , när det är en massa olika låtar ? :)


Av Nathalie - 11 mars 2010 16:29

Hejj :)

Redan Torsdag , denna veckan har gått jätte snabbt :D

Gick till 14.50 idag, sen hem , och sen efter en kvart tillbaka till skolan för utvecklingsamtal . Nu blir det att plugga lite spanska och kanske matte. Sen 18.15 är det dans, asså jag har börjat tröttna lite på det , elr det är ju kul att dansa och så , men med den låten som vi har nu så blir det jätte tråkigt, dansen är riktigt töntig och låten med, det är en massa olika låtar  som en remix så det blir lite jobbigare också när man ska komma ihåg var alla danssteg ska vara på för låt :P

Men jag måste iaf göra klar denna termin sen så får jag se, jag kanske ska börja på sångskola , elr vad det nu heter, ngn som vet någon bra " sångskola" ? :)


Men ha det bra :D // Nathalie   

Bloggerfy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Rösta :)

Vad vill ni läsa mera om på min blogg? :)
 Mode
 Smink
 Tips(smink,filmer,låtar , t,e.x), kommentera gärna om övriga tips som ni vill ha :)
 Min fritid

Tidigare år

Presentation


Väkommen till min blogg :)
Här kommer ni läsa om min fritid,vänner,kläder,smink alltså om mode och mycket mera :)

Sök i bloggen

Arkiv

Översättning av min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards